PracaGrupypl.praca.dyskusje › merchandising - czy warto podjac taka prace?

  • 1. Data: 2009-02-12 20:46:20
    Temat: merchandising - czy warto podjac taka prace?
    Od: "greg" <e...@t...pl>

    witajcie !
    mam okazje podjac prace jako merchandiser / branza spozywcza /
    temat znam bardziej ze studiów z zarzadzania i marketingu i wydaje mi sie
    byc ciekawy.
    znajac zycie, bedzie to ciezki kawalek chleba. biorac pod uwage normy
    sprzedazy kazdej firmy.
    wiecej i wiecej i wiecej sprzedac:)
    czy macie jakies doswiadczenia z tym tematem.
    cenne sa dla mnie kazde wskazowki i porady.

    za odpowiedzi z gory serdecznie dziekuje
    greg

  • 2. Data: 2009-02-12 21:37:04
    Temat: Re: merchandising - czy warto podjac taka prace?
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik "greg" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ciekawy.
    > znajac zycie, bedzie to ciezki kawalek chleba. biorac pod uwage normy

    Czy na pewno wiesz co się robi na tym "stanowisku"?

    --
    andreas

  • 3. Data: 2009-02-24 09:36:05
    Od: "anulaaa" <aniasmeil@WYTNIJ_TOwp.pl>

    no to chyba nie znasz tematu ! merchandising to WYKLADANIE TOWARU NA POLKACH, a nie
    normy sprzedazy(za to odpowiada przedstawiciel handlowy a ty jesteś brudasem do
    taszczenia palet z towarem), pracujesz jak zwykły pracownik hipermarketu tyle że
    wykładasz towar jakiejś danej firmy, która ci za to płaci- podlegasz kierownictwu
    marketu, które miewa różne humory, a czasem i pracownicy hipermarketów myślą, że
    stoją wyżej niż ty.... praca beznadziejna, jeśli kończyłeś studia (tylko nie jakieś
    śmieszne typu TiR czy coś) to szukaj czego innego.