PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwolnienia w zakładach, które dobrze sobie radzą

  • 1. Data: 2009-02-14 18:54:15
    Temat: Zwolnienia w zakładach, które dobrze sobie radzą
    Od: "JM" <a...@a...com>

    Witajcie,

    piszę artykuł nt. przypadków firm, gdzie dokonuje się zwolnień, czy jak ktoś
    woli redukcji mimo tego, że firma jest w dobrej kondycji finansowej,
    dokonuje inwestycji, ma zamówienia etc.

    Macie jakieś informacje? Wiem, że wiele firm popłynęło na opcjach walutowych
    i tłumacząc się kryzysem zwija biznes, lub dokonuje drakońskich zwolnień i
    tzw. oszczędności

    Inny wariant jest taki, że zwalniając np. 5% załogi "dyscyplinuje" się
    pozostałe 95% - a zastraszona reszta kładzie uszy po sobie, pracuje po 12h
    (bo szef kazał). Taki wariant rozwiązuje też problem ewentulanych podwyżek
    na co najmniej rok.

    Jestem ciekawy Waszego zdania i opinii.

    pozdrawiam

    J. Milewczyk

  • 2. Data: 2009-02-14 19:35:10
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gn740a$vps$1@news.onet.pl JM <a...@a...com>
    pisze:

> [...]
    > (bo szef kazał). Taki wariant rozwiązuje też problem ewentulanych podwyżek
    A na jaki temat?

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2009-02-14 20:51:40
    Od: "JM" <a...@a...com>

    > Jestem ciekawy Waszego zdania i opinii.
    A na jaki temat?

    --
    Jotte

    Na powyższy temat.. chyba dość jasno napisałem? Mam nadzieję, że dla innych
    będzie to jasne ;)

    pozdrawiam

    J. Milewczyk

  • 4. Data: 2009-02-14 22:15:32
    Od: Piotr M Kuć <k...@n...invalid>

    W artykule <gn740a$vps$1@news.onet.pl> JM napisal(a):

> [...]
    > (bo szef kazał). Taki wariant rozwiązuje też problem ewentulanych podwyżek

    He he, rzetelne dziennikarstwo tak? Mam wrażenie,
    że teza została z góry założona.

    --
    Pozdrawiam, Piotr.Kuc-(szympans)-kuciak.net
    Piotr Kuć

  • 5. Data: 2009-02-14 22:21:22
    Od: "JM" <a...@a...com>

    He he, rzetelne dziennikarstwo tak? Mam wrażenie,
    że teza została z góry założona.

    --
    Pozdrawiam, Piotr.Kuc-(szympans)-kuciak.net
    Piotr Kuć

    Jasne, dlatego pytam.

    pzdr

    J. Milewczyk

  • 6. Data: 2009-02-14 23:02:41
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gn7b0u$7m1$1@atlantis.news.neostrada.pl JM
    <a...@a...com> pisze:

    > Na powyższy temat.. chyba dość jasno napisałem?
    Tak ci się wydaje?
    No, to ja ci przedstawię moją opinię - prawidłowe posłużenie się czytnikiem
    news jest dla ciebie za trudne, a słowo sarkazm kojarzysz zapewne z katarem,
    autorze artykułu (sic!).

    > Mam nadzieję, że dla innych będzie to jasne ;)
    Znasz powiedzenie czyja matką jest nadzieja?
    Bo pasuje jak ulał.

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2009-02-15 04:28:13
    Od: Bartłomiej Szymański <l...@d...info>

    JM pisze:
    > He he, rzetelne dziennikarstwo tak? Mam wrażenie,
    > że teza została z góry założona.

    Dlaczego powtarzasz jak papuga wypowiedzi swoich poprzedników, panie
    "adminie"?

    --
    Pozdrawiam, Bartłomiej "Draakhan" Szymański.

    Lep na spamerów: l...@d...info, s...@d...info
    Kontakt: news na domenie jak wyżej

  • 8. Data: 2009-02-15 11:33:21
    Od: "Tomek[TK]" <t...@N...pl>

    Bartłomiej Szymański pisze:
    > Dlaczego powtarzasz jak papuga wypowiedzi swoich poprzedników, panie
    > "adminie"?

    Wszystko wskazuje na to, ze to taka forma "cytowania". JM odpisuje w
    stopce poprzednikow :)

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Krzos

  • 9. Data: 2009-02-15 19:37:44
    Od: Bartłomiej Szymański <l...@d...info>

    Tomek[TK] pisze:

    > Wszystko wskazuje na to, ze to taka forma "cytowania". JM odpisuje w
    > stopce poprzednikow :)

    Chciałem, żeby autor się wypowiedział ;). Sposób cytowania zauważyłem i
    dlatego użyłem takiej formy pytania ;).

  • 10. Data: 2009-02-15 21:27:50
    Od: "Tomek[TK]" <t...@N...pl>

    Bartłomiej Szymański pisze:
    > Chciałem, żeby autor się wypowiedział ;).

    W takim razie przepraszam :)

    Sposób cytowania zauważyłem i
    > dlatego użyłem takiej formy pytania ;).

    Rozumiem :) Kiedy popatrzylem na post JM po raz pierwszy, przeoczylem
    tresc bo nie spodziewalem sie, ze bedzie w stopce. Myslalem, ze Tobie
    tez sie to przytrafilo, wiec odpisalem :)

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Krzos