PracaGrupypl.praca.dyskusje › aneks do umowy

  • 1. Data: 2009-02-11 20:42:52
    Temat: aneks do umowy
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Witam

    Czy można odmówić podpisania aneksu do umowy? W sumie aneks nic dobrego
    dla mnie nie wnosi.

    pozdrawiam

    For@ll

  • 2. Data: 2009-02-11 20:51:26
    Temat: Re: aneks do umowy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gmvd8d$q29$1@inews.gazeta.pl ForALL
    <N...@s...info> pisze:

    > Czy można odmówić podpisania aneksu do umowy? W sumie aneks nic dobrego
    > dla mnie nie wnosi.
    Można.
    Można odmówić - i to skutecznie - podpisania wszystkiego.

    BTW - czy byłoby zbyt męczące lub w inny sposób utrudnione wskazanie o jaką
    umowę chodzi?

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2009-02-11 21:22:23
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:gmvd8d$q29$1@inews.gazeta.pl ForALL

    > Można.
    > Można odmówić - i to skutecznie - podpisania wszystkiego.

    Hm czyli dostaje aneks czytam i mowie ze nie podpisze bo nic dobrego do
    umowy dla mnie nie wnosi a nawet dziala na moja szkode? Co w tym wypadku
    moze zrobic pracodawca?

    > BTW - czy byłoby zbyt męczące lub w inny sposób utrudnione wskazanie o
    > jaką umowę chodzi?

    Umowa o prace byla podpisana podajbrze rok temu, na czas nieokreslony

  • 4. Data: 2009-02-11 21:33:19
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gmvfig$a3i$1@inews.gazeta.pl ForALL
    <N...@s...info> pisze:

    > Hm czyli dostaje aneks czytam i mowie ze nie podpisze bo nic dobrego do
    > umowy dla mnie nie wnosi a nawet dziala na moja szkode?
    Niekoniecznie. Wcale nie musisz tłumaczyć czemu się nie zgadzasz, to twój
    wybór.
    Aneks jest to inaczej porozumienie zmieniające. Strony zgadzają się
    obopólnie na zmianę warunków umowy albo nie.
    Jak któraś się nie zgadza, to porozumienia nie ma.

    > Co w tym wypadku moze zrobic pracodawca?
    Wszystko to, co i przedtem (z uwzględnieniem rodzaju umowy).
    Zostawić sprawę jak jest, złożyć ci wypowiedzenie zmieniające, wypowiedzenie
    zwykłe, szykanować, mobbingować itp. itd.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2009-02-12 10:16:45
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Jotte pisze:
> [...]
    > Zostawić sprawę jak jest, złożyć ci wypowiedzenie zmieniające,
    > wypowiedzenie zwykłe, szykanować, mobbingować itp. itd.

    Podziekował za udzielone info:) zobaczymy jak to wyjdzie w praniu:)

  • 6. Data: 2009-02-12 20:13:25
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 11 Feb 2009 22:22:23 +0100, ForALL napisał(a):

    > Hm czyli dostaje aneks czytam i mowie ze nie podpisze bo nic dobrego do
    > umowy dla mnie nie wnosi a nawet dziala na moja szkode? Co w tym wypadku
    > moze zrobic pracodawca?

    To samo, co i przed wręczeniem.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356