PracaGrupypl.praca.dyskusje › Za 2670 netto w GOPie szukam

  • 1. Data: 2009-02-12 06:26:53
    Temat: Za 2670 netto w GOPie szukam
    Od: "Bandera" <b...@p...fm>

    Szukam pracy za takie wynagrodzenie. W biurze najbardziej jakimś państwowym.
    Dobrze by było jakby bez żadnej szczególnej odpowiedzialności. Preferowane
    godziny prac od 7 do 15 przez 5 dni w tygodniu. Bez wyjazdów.
    Dobrze pracuję w biurze i jestem lubiany
    Czy jest możliwość że znajde szybko taką pracę czy się nastawić na drogę pod
    gorę. Jak bym sobie nie znalaz to jak w razie czego załatwić sobie rente na
    dłużej. Na co łatwo jest załatwić?
    _Banderowiec_

  • 2. Data: 2009-02-12 07:35:16
    Temat: Re: Za 2670 netto w GOPie szukam
    Od: "Funaki" <T...@v...pl.TNIJ>

    Użytkownik "Bandera" <b...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > pod gorę. Jak bym sobie nie znalaz to jak w razie czego załatwić sobie
    > rente na dłużej. Na co łatwo jest załatwić?

    Kolega chce wywołać flejma :)

    --
    Pzdr
    Fun

  • 3. Data: 2009-02-12 10:45:32
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

> [...]
    > Preferowane godziny prac od 7 do 15 przez 5 dni w tygodniu. Bez wyjazdów.
    > Dobrze pracuję w biurze i jestem lubiany

    LOL.
    A ja szukam za 3500 netto, identyczne warunki, ale dodatkowo bez wychodzenia
    z domu i bez konieczności włączania komputera i telefonu. Jestem miły i
    "nieawanturujący się" ;-)

  • 4. Data: 2009-02-12 11:51:59
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Feb 12, 7:26 am, "Bandera" <b...@p...fm> wrote:

    > Szukam pracy

    A co umiesz, poza obsługą czytnika news i kombinowaniem?

    --
    mihau

  • 5. Data: 2009-02-12 12:23:46
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "mihau" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    On Feb 12, 7:26 am, "Bandera" <b...@p...fm> wrote:

    > Szukam pracy

    > A co umiesz, poza obsługą czytnika news i kombinowaniem?

    Szukać pracy ;-)

  • 6. Data: 2009-02-12 16:20:42
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 12 Feb 2009 07:26:53 +0100, Bandera napisał(a):

> [...]
    > gorę. Jak bym sobie nie znalaz to jak w razie czego załatwić sobie rente na

    ,,Ideały są jak gwiazdy. Nawet jeśli nie możemy ich osiągnąć, należy się
    nimi kierować."

    :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 7. Data: 2009-02-12 17:56:58
    Od: "tbud" <a...@a...pl>

> [...]
    > pod gorę. Jak bym sobie nie znalaz to jak w razie czego załatwić sobie
    > rente na dłużej. Na co łatwo jest załatwić?

    Nie no tak praca to jest wszędzie.

    ---
    Nie wiesz gdzie pojechać
    www.atrakcyjnaturystyka.pl

  • 8. Data: 2009-02-12 18:41:44
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Thu, 12 Feb 2009 11:45:32 +0100, "Baloo" <b...@o...eu> wklepał(-a):

> [...]
    >z domu i bez konieczności włączania komputera i telefonu. Jestem miły i

    ... skoro nieawanturujący się, to musisz ciągle chodzić w krawacie.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 9. Data: 2009-02-12 19:43:24
    Od: "Bandera" <b...@p...fm>

    No prawie wszystko tyle ze nie chce robic tego wszystkiego co umiem i
    dlatego takie zapytanie troche od rzyci strony.
    Świetego spokoju szukam za minimum socjalne podane w temacie. O tej rencie
    coś ktoś może doradzic może?

  • 10. Data: 2009-02-12 20:09:53
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 12-02-2009 19:41, Sławomir Szyszło pisze:

    > ... skoro nieawanturujący się, to musisz ciągle chodzić w krawacie.

    W domu? Zboczeniec :)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl