PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pensja i zarobki w motoryzacji?

  • 1. Data: 2009-02-11 08:55:57
    Temat: Pensja i zarobki w motoryzacji?
    Od: belgrano <a...@g...net.pl>

    Witam.
    Tak sobie chodze po pracodawcach oraz mam wielu znajomych co robią w
    ASO i moje pytanie czy w innych gałęziach przemysłu też sa takie
    zagrania, że pensja na papierze na umowe najniższa a reszta to
    delegacje, oraz często na rękę?
    Widze że to norma w motoryzacji, może po to by nie chorować i nie brać
    urlopów bo wtedy nic nie ma z wypłaty. Jak to jest w innych gałęziach
    gospodarki?

  • 2. Data: 2009-02-11 20:01:52
    Temat: Re: Pensja i zarobki w motoryzacji?
    Od: qnick <"rpajorek\"wytnij\""@op.pl>

    belgrano pisze:
> [...]
    > Widze że to norma w motoryzacji, może po to by nie chorować i nie brać
    > urlopów bo wtedy nic nie ma z wypłaty. Jak to jest w innych gałęziach

    Podejrzewam, że wszystkie gałęzie tak próbują, ale trzeba z tym walczyć
    i się na to nie godzić bo jaką dostaniesz emeryturę (jak dożyjesz) z
    najniższych zarobków = niskie składki do ZUS. Teraz o tym się może nie
    myśli ale kiedyś to odbiję się na wysokości emerytury. Ja obecnie
    właśnie poszukuję pracy w tej branży (poprzedni zakład się rozwiązał)
    już jestem po kilku rozmowach i na każdej z nich padło takie rozwiązanie
    o jakim piszesz, ale ja się na nie godzę dlatego dalej szukam czegoś co
    będzie odpowiadało mi i przyszłemu pracodawcy najwyżej jak oni wszyscy
    są tacy to zmienię branże bo liczy się człowiek nie branża. Pozdrawiam