PracaGrupypl.praca.dyskusje › Musze sie poskarżyć

  • 1. Data: 2005-03-04 11:18:14
    Temat: Musze sie poskarżyć
    Od: "cz3s" <c...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Musze sie poskarzyc na kobiete przyjmujaca pozwy do Sadu w Tychach. Dzisiaj
    składałem tam pozew na mojego byłego pracodawce z powodu zaległości w wypłacie
    i nie dość ze jestem maksymalnie wk.... z tego powodu to jeszcze kobieta w
    pokoju podawczym była tak cholernie "uprzejma" i "zainteresowana" moją sprawą
    że o mało mnie tem nie rozniosło. Nie rozumie jak można przydzielić tak
    nieuprzejmą osobe do kontaktu z i tak zdenerwowanymi petentami, to jak
    czerwona płachta na byka. Heh odechciewa sie wszystkiego w tym kraju.

    Pozdro
    Cz3s

  • 2. Data: 2005-03-06 07:35:32
    Temat: Re: Musze sie poskarżyć
    Od: "Aneta" <a...@w...pl>

> [...]
    > nieuprzejmą osobe do kontaktu z i tak zdenerwowanymi petentami, to jak
    > czerwona płachta na byka. Heh odechciewa sie wszystkiego w tym kraju.

    Jesli naprawdę była arogancka, nic nie stoi na przeszkodzie, abyś do
    naczelnika czy innego jej bezposredniego przelożonego napisał pismo.
    Pamiętaj, zrób to jednak z klasą i tak, aby w żaden sposób nie dać poznać po
    sobie, że jesteś furiatem. Nigdy nie wiadomo czy sędzia który poprowadzi
    sprawę nie jest jej bratem czy meżem i być może właśnie tylko dlatego ona
    mam tam pracę. Ja bym pismo machnęła na niesubordynację urzędniczki.