PracaGrupypl.praca.dyskusje › pensja..

  • 1. Data: 2005-03-03 18:55:00
    Temat: pensja..
    Od: "scalem" <s...@p...onet.pl>

    Hej...

    Ano ide od pn do pracy...i w zwiazku z tym mam dwa pytania...JEstem
    studentem pierwszego roku informatyki...Studia dzienne...Bede pracowal od
    15:30 do 20:00 -> czyli 3/4 etatu. Miejsce pracy to firma informatyczna
    dostarczajaca polaczenie z internetem itp. Ja mam tam byc jako helpdesk i
    ogolnie informatyk. PRaca od poniedzialku do piatku. Pracodawca zaoferowal
    mi 1 500zl Brutto w okresie próbnym(czyli miesiac/dwa) potem 2 000zl brutto.
    I zaoferowal umowe-zlecenie lub umowa-o-prace.
    I teraz moje pytanie: Czy oferowana pensja jest w miare uczciwa w stosunku
    do panujacych warunkow placowych? Co wybrac - umowe-zlecenie czy
    umowe-o-prace?

    pzdr.
    scalem

  • 2. Data: 2005-03-03 20:03:56
    Temat: Re: pensja..
    Od: "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    od umowy o prace zapłacisz zus i podatek,
    a od umowy zlecenia tylko podatek

  • 3. Data: 2005-03-03 20:16:45
    Od: "MK" <@___http://tiny.pl/p8___>

    > od umowy o prace zapłacisz zus i podatek,
    > a od umowy zlecenia tylko podatek

    umowa o prace nie bardzo Ci potrzebna
    imho wolalbym dostac umowe o dzielo i wiecej kasy na reke.

  • 4. Data: 2005-03-03 23:14:50
    Od: "Robert" <T...@i...pl>

    To Pisał Romek (news:d07qj3$lo3$1@news.dialog.net.pl)
    Napisał(a):
    > od umowy o prace zapłacisz zus i podatek,
    > a od umowy zlecenia tylko podatek

    bierz zlecenie. Jesteś ubezpieczony na uczelni, potrącą trochę podatku.

    R.

  • 5. Data: 2005-03-04 10:17:03
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    On 2005-03-03, scalem <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy oferowana pensja jest w miare uczciwa w stosunku do panujacych
    > warunkow placowych?

    Myślę że tak, jak na pracę dodatkową dla studenta "dziennego", do tego
    na niepełny etat to są uczciwe pieniądze. Chociaż jakoś kiepsko sobie
    wyobrażam studiowanie informatyki na dobrej uczelni w takim układzie
    czasowym :-/
    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 6. Data: 2005-03-04 15:07:00
    Od: Michał <m...@k...pl>

    A w jakim mieście?

  • 7. Data: 2005-03-06 10:18:54
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "scalem" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ja mam tam byc jako helpdesk i

    Na prawdę nie ma nic po polsku, tylko musi być "helpdesk" ???

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[małpa]interia.pl
    nie pisz e-maili !! pisz e-listy; podawaj adres e-poczty !! zamiast e-maila.
    http://zycz.3mam.net

  • 8. Data: 2005-03-06 10:25:34
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy [Sun, 06 Mar 2005 10:18:54 GMT]:

    > Na prawdę nie ma nic po polsku, tylko musi być "helpdesk" ???

    Jest. Tak samo jak do calem masy roznych branzowych okreslen.
    Ale spolszczanie ich wszystkich na sile jest tylez bezsensowne
    co smieszne -- a w co bardziej drastycznych przypadkach rowniez
    wkurzajace bo przyzwyczajona do okreslonej terminologii, siedze
    potem, gapie sie jak sroka w gnat i zastanawiam "co do cholery
    ciezkiej autor mial na mysli...?".

    Kira

    --
    /O)\ Przygarnij 2-letnia sunke z Warszawy...!
    \(O/ Szczegoly na www.cyber-girl.net (PopUp)

  • 9. Data: 2005-03-06 10:35:34
    Od: Jan Kowalski <J...@n...znasz.go>

> [...]
    > wkurzajace bo przyzwyczajona do okreslonej terminologii, siedze
    > potem, gapie sie jak sroka w gnat i zastanawiam "co do cholery

    A najlepsze było przejście od quatro pro do pierwszego spolszczonego
    excela: co innego w podręczniku programu, co innego w helpie i jeszcze
    coś innego w programie :). Język polski jest świetny w literaturze,
    ale do informatyki musiałby dopiero powstać polski-branżowy.

  • 10. Data: 2005-03-06 11:43:28
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Jan Kowalski [Sun, 6 Mar 2005 11:35:34 +0100]:

    > A najlepsze było przejście od quatro pro do pierwszego
    > spolszczonego excela: co innego w podręczniku programu,
    > co innego w helpie i jeszcze coś innego w programie :).

    Ano wlasnie, i potem siedzisz i tracisz czas na zrozumienie
    tekstu, ktory bez tych dziwactw bylby jasny jak sloneczko.

    > Język polski jest świetny w literaturze, ale do informatyki
    > musiałby dopiero powstać polski-branżowy.

    Nie wydaje mi sie, zeby to bylo jakos specjalnie konieczne.
    Jesli siedzisz w IT, to terminologie angielska i podstawy
    tego jezyka znac musisz i tyle. Mi tam sie szczegolnie nie
    chce uczyc na pamiec nastepnego slownika, ktory uwazam za
    calkowicie zbedny -- tylko po to zeby rozumiec polskie
    publikacje. Troche sztuka dla sztuki to by byla jednak...

    Kira