PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nationwide

  • 1. Data: 2005-03-03 20:36:29
    Temat: Nationwide
    Od: "viewtech" <v...@o...pl>

    Czesc

    mam pytanie, czy ktos moze pracuje/pracowal w Nationwide ?
    Jaka jest tam atmosfera pracy, na jakie zarobki mozna liczyc itp.
    Zostalem zaproszony na rozmowe, na ktorej mam sie dowiedziec wiecej
    szczegolow, nie aplikowalem tam, chyba dostali moje namiary z pracuj.pl albo
    job.pl. Moje doswiadczenie, to dwa lata w finansach, interesuje mnie praca tam
    jako analityk badz cos pokrewnego
    dzieki za wszelkie info
    pozdrowienia
    Krzysiek

  • 2. Data: 2005-03-03 22:47:42
    Temat: Re: Nationwide
    Od: "Robert" <T...@i...pl>

    viewtech (news:3a15.00000618.4227754c@newsgate.onet.pl)
    Napisał(a):
> [...]
    > albo job.pl. Moje doswiadczenie, to dwa lata w finansach, interesuje
    > mnie praca tam jako analityk badz cos pokrewnego

    Znaczy się doradca finansowy? U konkurencji około 100zł od zwerbowanego
    klienta....

    R.

  • 3. Data: 2005-03-04 08:43:42
    Od: "Loodek" <l...@p...fm>

    Ja byłem na rozmowie u nich i też się nastawiałem na prace biurową typu
    analityk ..... a zaproponowali mi coś w stylu agenta ubezpieczeniowego
    ........ tylko nie sprzedajesz polis, a namawiasz na inwestycje w
    funduszach.
    Zarobić można sporo, trzeba tylko mieć dostęp do klientów - gość mówił mi że
    są osoby które zarabiają systematycznie ponad 10tyś netto w wawie. Np jeżeli
    ktoś zainwestuje 100 tyś przez rok czasu to ty zarobić np. 5 tyś. prowizji.
    Problem tylk ze znalezieniem takich osób hehehehe .... kiedyś próbowałem
    czegoś takiego i wiem, że mnie to nie interesuje i nie jestem w tym dobry.
    Wszystko zależy od Twoich predyspozycji.
    Musisz założyć działalność gosp. i jedynym zarobkiem jest prowizja. .... no
    chyba że Tobie zaproponują coś innego.
    Pozdrawiam i powodzenia ;)

  • 4. Data: 2005-03-05 14:02:22
    Od: "viewtech" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Loodek" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Musisz założyć działalność gosp. i jedynym zarobkiem jest prowizja. ....
    > no chyba że Tobie zaproponują coś innego.

    czolem
    no to zmiekla mi trabka
    ja mam bardzo fajna prace teraz, ale tak z ciekawosci chcialem pojsc
    teraz mam klopot, bo jesli jest to faktycznie taka akwizycja, to mnie to w
    ogole nie interesuje. Ale chyba pojsc na ta rozmowe wypada, nie chce wyjsc
    na takiego, co sie umawia i potem nie prztychodzi. Chociaz wiem, ze to
    strata czasu jest. Jak sadzicie, a moze zadzwonic tam i sie dowiedziec czy o
    to wlasnie chodzi ? Wtedy nie tracilbym swojego i ich czasu ?
    oki, dzieki za maile, przynajmniej wiem, czego sie spodziewac
    milego weekendu dla wszystkich

  • 5. Data: 2005-03-05 19:37:48
    Od: Jan Kowalski <J...@n...znasz.go>

    > Ale chyba pojsc na ta rozmowe wypada, nie chce wyjsc na takiego, co
    > sie umawia i potem nie prztychodzi. Chociaz wiem, ze to strata czasu
    > jest.
    Wystarczy zadzwonić i przeprosić/odmówić. Będzie OK.

    > Jak sadzicie, a moze zadzwonic tam i sie dowiedziec czy o
    > to wlasnie chodzi ? Wtedy nie tracilbym swojego i ich czasu ?
    Nie spodziewaj się odpowiedzi przez telefon na takie pytania.