PracaGrupypl.praca.dyskusje › bezrobotna studentka

  • 1. Data: 2005-03-04 10:56:48
    Temat: bezrobotna studentka
    Od: bohanka <b...@b...poczta.pl>

    czesc

    Mam 26 lat, ale nadal studiuje (wieczorowo), nie pracuje, ale z racji
    wieku skonczylo mi sie ubezpieczenie zdrowotne,wiec chce sie
    zarejestrowac jako bezrobotna. Jako ze nie bede miala czasu na podjecie
    pracy w najblizszych miesiacach (pisze prace mgr,koncze studia)
    poradzcie mi prosze jak zniechecic urzad pracy do przysylania mi ofert,
    a jednoczesnie nie utracic ubezpieczenia?

    Pozdrawiam
    Hanka

  • 2. Data: 2005-03-04 11:06:13
    Temat: Re: bezrobotna studentka
    Od: "krop123" <k...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "bohanka" <b...@b...poczta.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > poradzcie mi prosze jak zniechecic urzad pracy do przysylania mi ofert,
    > a jednoczesnie nie utracic ubezpieczenia?

    Szansa na otrzymanie oferty pracy(aktualnej i niezajetej) jest wlasciwie tak
    mala, ze nie bierz jej powaznie. Jesli bedziesz dluzej na bezrobociu- rok,
    dwa to wtedy sa jakies prace interwencyjne (czasami i zalezy gdzie
    mieszkasz)
    krop

  • 3. Data: 2005-03-04 14:44:21
    Od: stefan <m...@N...pl>

    bohanka <b...@b...poczta.pl> wrote in

    > czesc
    >
    > Mam 26 lat, ale nadal studiuje (wieczorowo), nie pracuje, ale z racji
    > wieku skonczylo mi sie ubezpieczenie zdrowotne,wiec chce sie
    > zarejestrowac jako bezrobotna.

    za studenta, ktory ukonczyl 26 lat, ubezpieczenie zdrowotne moze oplacac
    uczelnia (na jego wniosek) - popytaj w dziekanacie