PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w USA

  • 1. Data: 2005-03-03 18:44:06
    Temat: Praca w USA
    Od: " Kasia Kaminska" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Zauważyłam ze wiele z osob zaglądających na to forum szuka informacji
    związanych z praca i zyciem takze za granica. Polecam goraco książkę na
    która natrafilam w internecie.
    Autor był uczestnikiem programu work & travel i wnikliwie pisze o problemach
    i pułapkach które mogą nam się przytrafic w trakcie pobytu w USA i
    możliwościach jakie nas czekaja. Swietna publikacja, zwłaszcza dla tych
    którzy mysla o zarobkowaniu za oceanem. Zawiera mnóstwo cennych wskazowek i
    informacji o pracy, pracodawcach, zyciu, relacjach, podatkach i pieniadzach,
    rzeczy których nie dowiemy się w Polsce ani będąc tam. Ta ksiazka pomogla mi
    zaoszczędzić sporo nerwow i pieniędzy...i ciesze się ze ktos wkoncu wpadl na
    pomysl by cos takiego napisac. Naprawde warto ja przeczytac!!!

    Wiecej informacji pod adresem www.poradniksukces.com w sekcji e-books
    wybierz
    Jak przyjechac do USA i pracowac legalnie.

    Pozdrawiam wszystkich,

    Kasia

  • 2. Data: 2005-03-03 23:11:54
    Temat: Re: Praca w USA
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Kasia Kaminska [Thu, 3 Mar 2005 18:44:06 +0000 (UTC)]:

    > Zauważyłam ze

    Nie, nic nie zauwazylas. Spamujesz po prostu rozne grupy
    majac nadzieje, ze ktos Ci da troche swoich pieniedzy.

    Kira