PracaGrupypl.praca.dyskusje › Falszowanie ewidencji czasu pracy

  • 1. Data: 2005-03-04 11:33:29
    Temat: Falszowanie ewidencji czasu pracy
    Od: "tough" <t...@g...pl>

    Witam,
    chcialbym prosic o porade, moze ktos sam doswiadczyl podobnej sytuacji
    kiedys.
    W mojej nowej firmie ewidencje pracy prowadzi sie tak,ze grafik robi sie z
    gory na caly miesiac, przy czym jest on falszowany, bo ci, ktorzy wg grafiku
    maja rozpoczac prace o 9:30 maja przychodzic pol godziny wczesniej,zeby
    wysprzatac sklep,a ci, ktorzy koncza o 21 musza tez zostac jakies 20-30
    minut,zeby poodkurzac,pozamykac,itd.,itp. Ja mam grafik ustawiony w ten
    sposob,ze praktycznie co drugi dzien pracy robie te pol godziny za friko, w
    przypadku 12h pracy jest to dodatkowa godzina...Dogadanie sie z firma w tej
    chwili nie wchodzi w rachube-jestem na okresie probnym, wiec gadki nie
    bedzie, najwyzej wezma kogo innego, chcialbym sie wiec dowiedziec, czy mam
    jakies szanse, po odejsciu z tej firmy, udowodnic, ze ta ewidencja byla
    falszowana i domagac sie pieniedzy za to ?
    Bardzo prosze o pomoc,z gory dzieki...
    pzdr
    tg

  • 2. Data: 2005-03-05 18:05:37
    Temat: Re: Falszowanie ewidencji czasu pracy
    Od: "Macios" <f...@s...fd>

    tough wrote:
    > udowodnic, ze ta ewidencja byla falszowana i domagac sie pieniedzy za
    > to ?
    > Bardzo prosze o pomoc,z gory dzieki...

    coz - musisz zbierac jak najwiecej dowodow na to - nawet
    najsmnieszniejszych. Sprobuj moze nagrac na dyktafonie rozmowe z szefem jak
    kaze cos takiego robic (to ostatnio bardzo modne i skuteczne), papierki z
    poswiadczeniem odbioru srodkow czystosci, listy z ewidencja godzin wejscia i
    wyjscia, poswiadczenia przyjecia towaru, raporty kasowe - jednym slowem
    kazdy papierek ktory udowodni ze o tej i o tej godzinie byles w pracy
    zamiast w domu (co wynika z ewidencji godzin). bardzo przydaje sie tez donos
    do PiP-u - oni wprost kochaja takie donosy.