PracaGrupypl.praca.dyskusje › Moderator na pl.praca.oferowana

  • 21. Data: 2004-05-20 13:16:10
    Temat: Re: Moderator na pl.praca.oferowana
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Grzegorz Szostak <g...@o...pl> wrote:

    > Zgadza się - w starym FAQ jednak występuje i lamer może pomyśleć,
    > że tak jest lepiej:

    Znaczy jak? Przecież jest wyraźnie podany adres do kontaktu z _moderatorami_
    w sprawach grupy.

    > A no sprawa jest prosta. Jeśli udałoby się znaleźć przyczynę tej dyskusji i
    > podobnych
    > które Ci przeszkadzają i opisać rozwiązanie tych problemów w FAQ - takich
    > dyskusji
    > będzie mniej.

    Dyskusje mi w żaden sposób nie przeszkadzają. Natomiast powodują, że zarówno
    ja, jak i Darek tracimy czas, bo ciągle ktoś nie zadaje sobie trudu
    zapoznania się z FAQ.

    > Ja moderatora nie zmuszam do dyskucji - _chce_ - dyskutuje, nie chce, nie
    > dyskutuje.

    FAQ moderatora zobowiązuje.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 22. Data: 2004-05-20 13:23:16
    Od: "Grzegorz Szostak" <g...@o...pl>

    > Kopia FAQ znajduje się pod adresem
    http://hell.pl/sal/pl.praca.oferowana.FAQ

    Z całym szacunkiem Przemysławie, czy aby nie robisz czegoś nie ładnego z
    grupowiczami?
    Jak rozumię, nagłówek FAQ ("FAQ grupy pl.praca.oferowana, wersja 1.2
    (20040317)")
    zawiera również datę publikacji FAQ - w powyższym przypadku jest to 17
    marzec 2003.

    Jeśli tak, kochany moderatorze pl.praca.oferowana, tutaj:
    http://tinyurl.com/2p9wv znajduje
    się nowsze (!) ("[FAQ] Zasady umieszczenia ogłoszeń [20040409]") FAQ grupy
    pl.praca.oferowana - z 9 kwietnia 2004.

    Możesz to jakoś wytłumaczyć grupowiczom?

    pozdr.
    GSZ

  • 23. Data: 2004-05-20 13:25:31
    Od: asmodeush <a...@p...onet.pl>

    Jobs wrote:
    > Kodowanie jest ustawione na Europa Środkowa (ISO) w Outlook Expresie. To co
    > wkleiłem - to jest z forlderu "elementy wysłane" i tylko autor tego
    > oprogramowania jest w stanie wytłumaczyć dlaczego kodowanie jest inne.
    > Zakładając że to nie kodowanie (spróbuję wysłać z innego programu) to czy
    > jest jeszcze coś? Ja szukałem i nie znalazłem....

    Literki w tresci, owszem, masz zakodowane w ISO-8859-2.
    Ale naglowek tego nie potwierdza. Zadbaj jeszcze zeby deklaracja
    kodowania pojawila sie w naglowku.

  • 24. Data: 2004-05-20 13:28:06
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

> [...]

    > (20040317)")
    > zawiera również datę publikacji FAQ - w powyższym przypadku jest to 17

    Źle rozumiesz.

> [...]
    > pl.praca.oferowana - z 9 kwietnia 2004.
    > Możesz to jakoś wytłumaczyć grupowiczom?

    Oczywiście.
    FAQ grupy pl.praca.oferowana, wersja 1.2 (20040317)

    Z linku podanego powyżej.
    Czy teraz już przestaniesz trollować?
    Niniejszym kończę dyskusję w tym wątku, bo mi po prostu szkoda czasu
    tłumaczyć coś, co jest napisane białe na czarnym (albo czarne na białym).

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 25. Data: 2004-05-20 13:28:38
    Od: "Grzegorz Szostak" <g...@o...pl>

    > Znaczy jak? Przecież jest wyraźnie podany adres do kontaktu z
    _moderatorami_
    > w sprawach grupy.

    Mój błąd i jestem przekonany że podobny błąd popełni 99% ludzi czytających
    to FAQ.
    Do błędu się przyznałem i obiecałem poprawę.

    > Dyskusje mi w żaden sposób nie przeszkadzają. Natomiast powodują, że
    zarówno
    > ja, jak i Darek tracimy czas, bo ciągle ktoś nie zadaje sobie trudu
    > zapoznania się z FAQ.

    Trud sobie zadałem natomiast nie zrobiłem tego widać wystarczająco
    dokładnie...

    > FAQ moderatora zobowiązuje.

    Możesz rozwinąć o co chodzi? I proszę nie usuwaj powyższego cytatu.
    Podejrzewam
    że atmosfera przy twoim monitorze dość się podgrzała - niepotrzebnie....

    pozdr.
    GSZ

  • 26. Data: 2004-05-20 13:29:26
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Grzegorz Szostak <g...@o...pl> wrote:

    > Mój błąd i jestem przekonany że podobny błąd popełni 99% ludzi czytających
    > to FAQ.

    Raczej 1%.

    > Trud sobie zadałem natomiast nie zrobiłem tego widać wystarczająco
    > dokładnie...

    Możesz więc mieć pretensję tylko i wyłącznie do siebie.

    > Możesz rozwinąć o co chodzi? I proszę nie usuwaj powyższego cytatu.

    Wybacz, ale jakoś nie mam ochoty ciągnąć dalej tej dyskusji, skoro nie
    dotyczy ona już w żaden sposób grupy ppo.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 27. Data: 2004-05-20 13:35:43
    Od: "Grzegorz Szostak" <g...@o...pl>

    > Wybacz, ale jakoś nie mam ochoty ciągnąć dalej tej dyskusji, skoro nie
    > dotyczy ona już w żaden sposób grupy ppo.

    Szkoda że nie spełniłeś mojej prośby, zadam więc pytanie wprost cytując
    najpierw
    kawałek poprzedniego postu który prosiłem nie usuwać:
    ---ciach---

    > FAQ moderatora zobowiązuje.
    ---ciach---
    Napisałeś, "FAQ moderatora zobowiązuje" - czy:
    - FAQ zobowiązuje moderatora do czegoś, czy też
    - FAQ stworzone przez moderatora zobowiązuje wszystkich

    I jak jest w przypadku pl.praca.oferowana?

    pozdr.
    GSZ

  • 28. Data: 2004-05-20 13:39:01
    Od: "Grzegorz Szostak" <g...@o...pl>

    > Źle rozumiesz.

    Możesz wyjaśnić grupowiczom zasady numerowania FAQ???

    > Oczywiście.
    > FAQ grupy pl.praca.oferowana, wersja 1.2 (20040317)

    Nie wytłumaczyłeś tylko się wykręciłeś od odpowiedzi.... Nie ładnie - a ja
    nie zrobiłem
    niczego złego... Faktycznie, nie jest wszystko ok z pl.praca.oferowana... co
    na to drugi moderator?

    > Niniejszym kończę dyskusję w tym wątku, bo mi po prostu szkoda czasu
    > tłumaczyć coś, co jest napisane białe na czarnym (albo czarne na białym).

    W tym wątku zostało poruszonych kilka ważnych dla pl.praca.oferowana spraw,
    najważniejsza to _gdzie_ jest _aktualne_ FAQ i jaki jest algorytm
    numerowania wersji.
    Jak najbardziej do dotyczy grupy pl.praca.oferowana !!!

    pozdr.
    GSZ

  • 29. Data: 2004-05-20 13:39:03
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Grzegorz Szostak <g...@o...pl> wrote:

    > Możesz wyjaśnić grupowiczom zasady numerowania FAQ???

    Przepraszam, ale co tu wyjaśniać? Nie zadałeś sobie nawet ODROBINY trudu w
    przeczytaniu urla, który podajesz.
    W obu dokumentach istnieje taka sama DATA stworzenia FAQ.

    > Nie wytłumaczyłeś tylko się wykręciłeś od odpowiedzi.... Nie ładnie - a ja
    > nie zrobiłem

    Litości. Czy muszę udowadniać, że nie jestem wielbłądem? To się już naprawdę
    staje mało śmieszne...

> [...]
    > numerowania wersji.
    > Jak najbardziej do dotyczy grupy pl.praca.oferowana !!!

    Nie. To dotyczy umiejętności czytania i rozumienia tekstu pisanego.

    BTW: Mam prośbę - może ktoś temu Panu wyjaśni po kolei czego on nie rozumie,
    bo ja dzisiaj faktycznie po prostu nie mam na to sił.
    Dziękuję.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 30. Data: 2004-05-20 13:45:40