PracaGrupypl.praca.dyskusje › Moderator na pl.praca.oferowana

  • 31. Data: 2004-05-20 13:48:00
    Temat: Re: Moderator na pl.praca.oferowana
    Od: "Grzegorz Szostak" <g...@o...pl>

    Więc możesz te zasady wyjaśnić?

    > Przepraszam, ale co tu wyjaśniać? Nie zadałeś sobie nawet ODROBINY trudu w
    > przeczytaniu urla, który podajesz.
    > W obu dokumentach istnieje taka sama DATA stworzenia FAQ.

    W takim razie co oznaczają te cyferki które przypominają zasady (ogólne)
    numerowania
    kolejnych wersji definicji zony w DNS ? Jeśli nic nie znaczą to PO CO są?

    > Nie. To dotyczy umiejętności czytania i rozumienia tekstu pisanego.

    No ale wyjaśnisz zasady numerowania?

    pozdr.
    GSZ

  • 32. Data: 2004-05-20 13:51:01
    Od: "wedwed" <z...@d...cx>

    > Takas odwazna 'anonimowa'[1] pacynko? Ja rozumiem, ze przeczytanie FAQ ze
    > zrozumieniem to problem, wykorzystanie strony z formularzem (tak istnieje
    > taki, gdzie? - w archiwum grupy jest link) tez przekracza mozliwosci
    > intelektualne. Ale nie zwalajcie winy na moderatorow z powodu swojego
    > nieuctwa.

    bosz, jakis ty kiepski

    > [1] nikt nie jest anonimowy w internecie

    tak, oczywiscie. za powyzsza wypowiedz grozi mu do 10 lat pozbawienia
    wolnosci. proponuje wszczac sledztwo.
    btw, to sie mylisz. zaloze z kafei skrzynke na wymyslone dane, przez proxy
    wysle posta oczywiscie nie podpisujac sie i jestem anonimowy. przynajmniej
    nie wiem jakie srodki i jakie nakazy nalezaloby miec zeby mnie zlapac.
    napewno nie z powodu nazwania kogos burakiem.
    takze polecam pl.jestes.palantem.....

  • 33. Data: 2004-05-20 14:10:46
    Od: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl>

    Pięknego dnia Thu, 20 May 2004 15:51:01 +0200, osobnik ukrywajacy sie pod
    pseudonimem "wedwed" <z...@d...cx> w wiadomosci <c8id48$410$1@news.onet.pl>
    napisal/a:

    >bosz, jakis ty kiepski

    Slownik ukradli?

> [...]
    >wysle posta oczywiscie nie podpisujac sie i jestem anonimowy. przynajmniej
    >nie wiem jakie srodki i jakie nakazy nalezaloby miec zeby mnie zlapac.

    Niewielkie srodki, niewielkie.

    >napewno nie z powodu nazwania kogos burakiem.
    >takze polecam pl.jestes.palantem.....

    Udajesz sie tam, odwazny 'anonimku' i dobrze. Plonk.

    Przemek

  • 34. Data: 2004-05-20 14:15:31
    Od: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl>

    Pięknego dnia Thu, 20 May 2004 15:07:23 +0200, osobnik ukrywajacy sie pod
    pseudonimem "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl> w wiadomosci
    <c8iaia$bd0$1@atlantis.news.tpi.pl> napisal/a:

    >prywatnie moge Ci nawet CV poslac no problem

    Nie ma potrzeby, nie przyjmuje nikogo :)

    >wyobraz sobie siedze caly dzien i cos tam stukam, GG milczy, w open space
    >cisza bo szef wszystkich widzi
    [ciach]
    >a jeszcze raz potwierdze i sie obiema rekami podpisze - jestem przeciwnikiem
    >cenzury pod kazda postacia
    >i bardzo mnie irytuje gdy ktos uwaza ze lepiej wie co dla mnie dobre i z
    >czym sobie poradze

    Ale zrozum, ze co ty uwazasz na temat p.p.o ma naprawde niewielkie
    znaczenie. Dopoki nikt z was, narzekajacych na moderatorow, nie przejdzie
    calej procedury zwiazanej ze zmiana statusu grupy na niemoderowana to nic
    sie nie zmieni. Wiec jak masz tyle czasu pisz RFD na p.n.n-g i dzialaj - to
    jedyna droga. Na koncu zostaje jeszcze TS - i to on a nie jak ktos, gdzies
    w watku stwierdzil jakies 'cialo' publiczne decyduje ostatecznie czy dana
    grupa bedzie czy nie.

    >jeszcze pamietam czasy gdy rzecznik rzadu mowil o szkodliwosci kakao albo
    >zapewnial
    >ze robaki w rybach na swieta nadaja sie do spozycia :-D

    Czy juz zebrales koce dla bezdomnych w Nowym Jorku?:>

    Przemek

  • 35. Data: 2004-05-20 14:25:58
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    # zamiast @ jest tam z jakiegoś powodu.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
    GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl

  • 36. Data: 2004-05-20 16:30:44
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Grzegorz Szostak <g...@o...pl> wrote:

    > Więc możesz te zasady wyjaśnić?

    Jakie znowu 'zasady numerowania'?

    > W takim razie co oznaczają te cyferki które przypominają zasady (ogólne)
    > numerowania
    > kolejnych wersji definicji zony w DNS ? Jeśli nic nie znaczą to PO CO są?

    Gdzie widzisz te _cyferki_ w dokumencie? (skoro uważasz, że się różnią)

    > No ale wyjaśnisz zasady numerowania?

    Ja pomyliłem grupy, czy jak? Wskaż chociaż 2 szczegóły, które różnią te 2
    dokumenty.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 37. Data: 2004-05-20 16:43:54
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-05-20 15:48, osoba przedstawiająca się jako "Grzegorz Szostak"
    napisała co następuje:

> [...]

    Grzegorzu miły.
    Numer w treści "wersja 1.2 (20040317)" określa wersję i datę ostatniej
    modyfikacji FaQ
    Numer w temacie postu na p.p.o. "[FAQ] Zasady umieszczenia ogłoszeń
    [20040409]" jest datą publikacji aktualnego FaQ (tego z 17.03.2004) na
    p.p.o. i został tu umieszczony m.in. na moją prośbę gdyż mój czytnik
    (Mozilla) wątkuje posty po tematach (wredny) nie tylko po References i
    bez wyróżnika miałbym FaQ zawsze gdzieś na końcu a tak wskakuje sobie w
    kolejność.

    Porównujesz dwa zupełnie odrębne pod względem logicznym numery więc nie
    dziw się że są różne.

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 38. Data: 2004-05-20 16:46:54
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

> [...]

    > numerowania
    > kolejnych wersji definicji zony w DNS ? Jeśli nic nie znaczą to PO CO są?

    W temacie? Datę. Wysłania na newsy. Szkoda natomiast, że w tej całej
    głupiej w sumie dyskusji zignorowałeś zupełnie moją informację o tym,
    że wersja samego dokumentu jest taka sama.
    No ale jak już mówiłem - gdybyś dokładnie przeczytał to co cytowałeś - sam
    doszedłbyś do tego, że oba dokumenty są identyczne...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 39. Data: 2004-05-20 20:52:47
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:
    > BTW: Mam prośbę - może ktoś temu Panu wyjaśni po kolei czego on nie rozumie,
    > bo ja dzisiaj faktycznie po prostu nie mam na to sił.
    > Dziękuję.

    Miałem pomóc, ale widzę że już mu wytłumaczyłeś sam. Ktoś tu pisał, żeby
    FAQ wysyłany regulanie na grupę nie miał takiego samego tematu, bo się
    będzie w niektórych czytnikach wątkował i stąd w temacie jest data
    _wysłania_. Zdolność ludzka do nadinterpretacji i konfabulacji
    zaczyna mnie przerażać. Z drugiej strony to ktoś kto używa pseudo
    na newsach, więc czemu się tu dziwić? *sigh*

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 40. Data: 2004-05-20 21:13:40
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

> [...]
    > Dziękuję.

    Miałem pomóc, ale widzę że już mu wytłumaczyłeś sam. Ktoś tu pisał, żeby
    FAQ wysyłany reguralnie na grupę nie miał takiego samego tematu, bo się