PracaGrupypl.praca.dyskusje › Moderator na pl.praca.oferowana

  • 1. Data: 2004-05-20 10:30:31
    Temat: Moderator na pl.praca.oferowana
    Od: "Jobs" <j...@d...pl>

    Od ponad tygodnia próbuję umieścić ogłosznie na tej grupie - bezskutecznie.
    Czy ktoś może wyjaśnić co jest nie tak z poniższym ogłoszeniem? Nie zostało
    ono umieszczone na tej grupie: (zmieniłem adresy email oraz nazwę firmy...)

    From: "Jobs" <jobs@<host.pl>>
    Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Subject: Kraków / programista Java / cały etat
    Date: Wed, 19 May 2004 13:19:21 +0200

    <wycięte> - producent oprogramowania dla przedsiębiorstw poszukuje:

    PROGRAMISTĘ JAVA (J2EE)

    Wymagania:
    - wykształcenie wyższe (informatyczne lub pokrewne)
    - znajomo?ć narzędzi programowania w Java (JBuilder, Eclipse, NetBeans,
    JDeveloper)
    - znajomo?ć technologii J2EE
    - do?wiadczenie w programowaniu aplikacji WEB (JSP, EJB, baza danych)
    - atutem będzie znajomo?ć notacji UML
    - atutem będzie znajomo?ć frameworku Struts
    - atutem będzie znajomo?ć zagadnień programowania w Oracle (PL/SQL)

    Miejsce pracy: Kraków

    Forma zatrudnienia: umowa o pracę / pełny etat

    CV wraz z wypełnion? ankiet? pobran? ze strony:
    http://www.<wyciete>/Kariera
    prosimy przesłać na adres jobs@<host.pl>

    Prosimy o dopisanie na zgłoszeniu:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej
    ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
    (podstawa prawna: Dz.U. Nr 133,poz. 883)"

  • 2. Data: 2004-05-20 10:31:00
    Temat: Re: Moderator na pl.praca.oferowana
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    moim zdaniem, problem w czcionce. moderatorzy usiłują być surowi :)

    pzdr
    gromax

  • 3. Data: 2004-05-20 10:47:07
    Od: "Jobs" <j...@d...pl>

    Kodowanie jest ustawione na Europa Środkowa (ISO) w Outlook Expresie. To co
    wkleiłem - to jest z forlderu "elementy wysłane" i tylko autor tego
    oprogramowania jest w stanie wytłumaczyć dlaczego kodowanie jest inne.
    Zakładając że to nie kodowanie (spróbuję wysłać z innego programu) to czy
    jest jeszcze coś? Ja szukałem i nie znalazłem....

    pozdrawiam,
    GSZ

  • 4. Data: 2004-05-20 10:48:40
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Jobs <j...@d...pl> wrote:

    > Kodowanie jest ustawione na Europa Środkowa (ISO) w Outlook Expresie.

    Primo, odpisuj pod przyciętym cytatem. Secundo, Narzędzia | Opcje |
    Wysyłanie | Format wysyłania do grup dyskusyjnych: Zwykły tekst,
    Ustawienia zwykłego tekstu: Format wiadomości: Mime, koduj tekst
    używając: Brak, zezwalaj na 8 bitowe znaki w nagłówkach: Wyłączone.
    Tak jest ustawione?

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
    GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl

  • 5. Data: 2004-05-20 10:55:35
    Od: "Jobs" <j...@d...pl>

    > Primo, odpisuj pod przyciętym cytatem.
    Primo gotowe....
> [...]
    > Ustawienia zwykłego tekstu: Format wiadomości: Mime, koduj tekst
    > używając: Brak, zezwalaj na 8 bitowe znaki w nagłówkach: Wyłączone.
    Nie było - już jest.
    Teraz pytanie za 10 pktów.
    Nie mogę się połączyć z serwerem www.usenet.pl - gdzie mogę znaleźć aktualną
    wersję FAQ tej grupy z powyższymi (Secundo) wytycznymi - najlepiej "user -
    friendly" czyli z rozpiską na Outlook Express i Netscape?

    pozdr.
    GSz

  • 6. Data: 2004-05-20 10:55:54
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Jobs <j...@d...pl> wrote:

    > Nie mogę się połączyć z serwerem www.usenet.pl - gdzie mogę znaleźć aktualną
    > wersję FAQ tej grupy z powyższymi (Secundo) wytycznymi - najlepiej "user -

    FAQ grupy dotyczy tej grupy (aczkolwiek zawiera odnośniki do stron o
    konfiguracji czytników).

    > friendly" czyli z rozpiską na Outlook Express i Netscape?

    Zaraz wrzucę gdzieś kopię FAQ (bo zdaje się nie ma routingu do sieci PWr)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 7. Data: 2004-05-20 10:56:56
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Jobs <j...@d...pl> wrote:

    > Od ponad tygodnia próbuję umieścić ogłosznie na tej grupie - bezskutecznie.

    Ja mam prośbę. Do wszystkich. Jeśli macie problem, to piszcie _najpierw_ do
    moderatora, a potem na grupę. Czy to naprawdę jest takie trudne? :(
    Pomijam już, że 90% z tych maili dotyczy problemów technicznych, bądź
    merytorycznych związanych z ogłoszeniem.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 8. Data: 2004-05-20 11:18:57
    Od: "Jobs" <j...@d...pl>

    > Ja mam prośbę. Do wszystkich. Jeśli macie problem, to piszcie _najpierw_
    do
    > moderatora, a potem na grupę. Czy to naprawdę jest takie trudne? :(

    Szanowny moderatorze - to nie jest trudne - najpierw napisałem do Ciebie a
    potem na grupę.
    Na grupie odpowiedziałeś wcześniej niż na skrzynce prywatnej - ja cenię
    sobie skuteczność
    działania ;-). Rozumię, że moderatorzy nie muszą mieć akurat czas na
    odpowiedź, ale
    miałem podejrzenia, że coś jest nie tak z moim listem - jak się okazało
    słuszne.
    Wcześniej, pomimo odrzucenia 4 ogłoszeń nie dostałem informacji od
    moderatora / moderatorów o
    przyczynie odrzucenia - dopiero post na grupę pomógł rozwiązać mój problem
    :)

    pozdrawiam,
    GSZ

  • 9. Data: 2004-05-20 11:32:13
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Jobs <j...@d...pl> wrote:

    > Szanowny moderatorze - to nie jest trudne - najpierw napisałem do Ciebie a
    > potem na grupę.

    Nie widzę żadnego maila w mailboxie z adresu jakiego tu używasz. Nie wiem
    więc gdzie wysłałeś tego maila.

    > Na grupie odpowiedziałeś wcześniej niż na skrzynce prywatnej - ja cenię
    > sobie skuteczność

    Skrzynce prywatnej?

    > działania ;-). Rozumię, że moderatorzy nie muszą mieć akurat czas na
    > odpowiedź, ale
    > miałem podejrzenia, że coś jest nie tak z moim listem - jak się okazało
    > słuszne.

    Nadal jednak mogłeś o to zapytać najpierw _moderatora_, a potem na grupie w
    przypadku braku reakcji ze strony moderatora.

    > Wcześniej, pomimo odrzucenia 4 ogłoszeń nie dostałem informacji od
    > moderatora / moderatorów o
    > przyczynie odrzucenia - dopiero post na grupę pomógł rozwiązać mój problem
    > :)

    Ponieważ moderator nie ma obowiązku informowania o nieprawidłowościach w
    ogłoszeniach.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 10. Data: 2004-05-20 12:21:45
    Od: "wedwed" <b...@p...onet.pl>

    moderator pl.praca.oferowana to kompletny burak, nie przejmuj sie