PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kto wie ile płacą za udział w badaniach ?

  • 1. Data: 2004-05-20 09:40:10
    Temat: Kto wie ile płacą za udział w badaniach ?
    Od: "RP" <r...@p...onet.pl>

    Na stronie http://www.cro.com.pl/ (menu - Udział w badaniu) proponują udział w
    testowaniu leków.
    Czy ktoś sie orientuje ile ew. można na tym zarobić ?
    Pzdr
    RP

  • 2. Data: 2004-05-20 10:16:37
    Temat: Re: Kto wie ile płacą za udział w badaniach ?
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    RP wrote:
    > Na stronie http://www.cro.com.pl/ (menu - Udział w badaniu) proponują udział w
    > testowaniu leków.
    > Czy ktoś sie orientuje ile ew. można na tym zarobić ?

    Trwaly uraz watroby?
    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-05-20 10:24:26
    Od: r...@p...onet.pl

    > Trwaly uraz watroby?
    > --

    To juz bedzie moja suwerenna i świadoma decyzja ...
    A czy EW. bym ja podjal zalezaloby M.IN. od tego ile by mi zaoferowano.

    Wiec - ktos wie ?
    RP

  • 4. Data: 2004-05-20 11:32:56
    Od: djos <d...@p...fm>

    > To juz bedzie moja suwerenna i świadoma decyzja ...
    > A czy EW. bym ja podjal zalezaloby M.IN. od tego ile by mi zaoferowano.
    >
    > Wiec - ktos wie ?
    > RP

    Najlepiej wysłać do nich maila z tym pytaniem, ja tak zrobiłem ale
    jeszcze nie dostałem odpowiedzi :(

    pozdrawiam
    djos

  • 5. Data: 2004-05-20 11:58:47
    Od: "RP" <r...@p...onet.pl>

    > Najlepiej wysłać do nich maila z tym pytaniem, ja tak zrobiłem ale
    > jeszcze nie dostałem odpowiedzi :(

    Tez tak zrobilem i nie dostalem odpowiedzi - dlatego pytam TUTAJ.
    Jak bym wiedzial, albo dostal odpowiedz od "zrodla" to bym nie pytal na
    grupie ...

    Pzdr
    RP

  • 6. Data: 2004-05-25 19:33:01
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "RP" <r...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    udział w
    > testowaniu leków.
    > Czy ktoś sie orientuje ile ew. można na tym zarobić ?
    Nie zarobisz na leki ktorymi bedziesz leczyl rozbabrany organizm.
    Z tego co slyszalem a propos zajec w budzie, to niewiele, ale kwoty nie
    znam.
    pozdr
    /p