PracaGrupypl.praca.dyskusje › Moderator na pl.praca.oferowana

  • 11. Data: 2004-05-20 12:23:17
    Temat: Re: Moderator na pl.praca.oferowana
    Od: "Jobs" <j...@d...pl>

    > Nie widzę żadnego maila w mailboxie z adresu jakiego tu używasz. Nie wiem
    > więc gdzie wysłałeś tego maila.

    Bo mail poszedł z innego adresu - podpowiem: z domeny op.pl. Co dalej
    pokazuje, że
    przez grupę szybciej dostanę support na grupie niż od zapracowanego
    moderatora.
    Po prostu - szanuję Twoją pracę i mam świadomość mojej omylności / nie
    wiedzy
    o zasadach jakie panują na tej grupie. Dodatkowo nie miałem dostępu do FAQ
    więc poszukałem wsparcia na grupie pl.praca.dyskusje - pomoc nadeszła bardzo
    szybko
    i wysłałem nowego posta na pl.praca.oferowana - zobaczymy z jakim skutkiem
    ;-)

    > Skrzynce prywatnej?

    To odbieram jako czepianie się, ale ok: przejęzyczyłem się....

    > Nadal jednak mogłeś o to zapytać najpierw _moderatora_, a potem na grupie
    > przypadku braku reakcji ze strony moderatora.

    Nie było / nadal nie ma reakcji moderatora na drodze prywatnej, natomiast na
    grupie jest
    co pokazuje, że na grupie lepiej rozmawiać z moderatorem - lubię działać
    szybko i sprawnie
    a poza tym, niech inni też wiedzą jakich błędów należy unikać..

    > Ponieważ moderator nie ma obowiązku informowania o nieprawidłowościach w
    > ogłoszeniach.

    Przyjmuję do wiadomości / uważam sprawę za zamkniętą.

    pozdr.
    GSZ

  • 12. Data: 2004-05-20 12:23:56
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Jobs <j...@d...pl> wrote:

    > Bo mail poszedł z innego adresu - podpowiem: z domeny op.pl. Co dalej
    > pokazuje, że
    > przez grupę szybciej dostanę support na grupie niż od zapracowanego
    > moderatora.

    Możesz podać informację kiedy tego maila wysłałeś i jaki miał temat?
    Może jest jakiś problem z pocztą na koncie moderatorskim o którym nie wiem.

    > To odbieram jako czepianie się, ale ok: przejęzyczyłem się....

    Chodziło mi o to na jaki adres to wysłałeś (nie - proszę nie podawaj tutaj
    tego adresu).

> [...]
    > grupie jest
    > co pokazuje, że na grupie lepiej rozmawiać z moderatorem - lubię działać

    Nie jest lepiej. Moderatorzy przypadkowo akurat teraz zerkają na grupę.
    Właściwą drogą kontaktu jest mail. Oszczędzie to także prowadzenia tutaj co
    chwilę dyskusji pt. "dlaczego moje ogłoszenie się nie ukazało"...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 13. Data: 2004-05-20 12:25:05
    Od: "/silver" <f...@u...cy>

    "wedwed" <b...@p...onet.pl> wrote in news:

    > moderator pl.praca.oferowana to kompletny burak, nie przejmuj sie

    *plonk*

  • 14. Data: 2004-05-20 12:36:51
    Od: "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl>

    > *plonk*

    moze nie jest wcale kompletny ?

    nie nalezy dyskryminowac niepelnosprawnych, popieram

  • 15. Data: 2004-05-20 12:42:52
    Od: "Jobs" <j...@d...pl>

    From: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    To: <s...@h...pl>
    Subject:
    =?iso-8859-2?Q?Dlaczego=3F_Fw:_Krak=F3w_/_programist
    a_Java_/_ca=B3y_etat?=
    Date: Thu, 20 May 2004 08:57:51 +0200

    Wysłałem na s...@h...pl co widać powyżej.

> [...]
    co
    > chwilę dyskusji pt. "dlaczego moje ogłoszenie się nie ukazało"...

    Dalej nie mam dostępu do FAQ:
    Not Found
    The requested URL /opisy/pl.praca.oferowana.FAQ was not found on this
    server.

    ----

    Apache/1.3.26 Server at www.usenet.pl Port 80

    Więc nie wiem, czy FAQ jest aktualizowane w sposób umożliwiający uniknięcie
    podobnych dyskusji w przyszłości.

    BTW: ogłoszenie wysłałem ponownie i jeszcze nie zostało przesłane na grupę.
    Rozumię że jest
    jakaś kolejka zgłoszeń związana z zaangażowaniem Moderatora w dyskusję na
    pl.praca.dyskusja ;-)

    pozdrawiam,
    GSZ

  • 16. Data: 2004-05-20 12:50:05
    Od: "/silver" <f...@u...cy>

    "Jobs" <j...@d...pl> wrote in news:

    > Wiec nie wiem, czy FAQ jest aktualizowane w sposób umozliwiający
    > unikniecie podobnych dyskusji w przyszlości.

    A archiwum? Mozna sobie poradzic bez usenet.pl

    [FAQ] Zasady umieszczenia og?osze? [20040409]
    http://tinyurl.com/2p9wv

    /silver

  • 17. Data: 2004-05-20 12:51:22
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Jobs <j...@d...pl> wrote:

    > Wysłałem na sal at hell dot pl co widać powyżej.

    Po prostu ręce opadają :/
    Prosiłem _wyraźnie_ o niepodawanie tego adresu.
    Jest to niepoprawny adres.

    Jak widać istnieje problem z serwerem www.usenet.pl
    Kopia FAQ znajduje się pod adresem http://hell.pl/sal/pl.praca.oferowana.FAQ

    > Więc nie wiem, czy FAQ jest aktualizowane w sposób umożliwiający uniknięcie
    > podobnych dyskusji w przyszłości.

    Nie rozumiem?

> [...]
    > Rozumię że jest
    > jakaś kolejka zgłoszeń związana z zaangażowaniem Moderatora w dyskusję na

    Brawo! Moderator traci czas na dyskutowanie na grupie, zamiast na obrabianie
    kolejki ogłoszeń. Cieszę się, że ktoś to w końcu zrozumiał...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 18. Data: 2004-05-20 13:00:33
    Od: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl>

    Pięknego dnia Thu, 20 May 2004 14:36:51 +0200, osobnik ukrywajacy sie pod
    pseudonimem "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl> w wiadomosci
    <c8i8t3$io0$1@nemesis.news.tpi.pl> napisal/a:

    >moze nie jest wcale kompletny ?
    >
    >nie nalezy dyskryminowac niepelnosprawnych, popieram

    Takas odwazna 'anonimowa'[1] pacynko? Ja rozumiem, ze przeczytanie FAQ ze
    zrozumieniem to problem, wykorzystanie strony z formularzem (tak istnieje
    taki, gdzie? - w archiwum grupy jest link) tez przekracza mozliwosci
    intelektualne. Ale nie zwalajcie winy na moderatorow z powodu swojego
    nieuctwa.

    [1] nikt nie jest anonimowy w internecie

    Przemek

  • 19. Data: 2004-05-20 13:07:23
    Od: "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl>

    > [1] nikt nie jest anonimowy w internecie
    stary ja wiem

    ale nie chce mi sie wcale podpisywac, samo imie jusz jest dlugie a co
    dopiero z nazwiskiem :-D

    prywatnie moge Ci nawet CV poslac no problem

    a generalnie lubie podtrzymywac dyskusje bo przynajmniej cos sie dzieje

    wyobraz sobie siedze caly dzien i cos tam stukam, GG milczy, w open space
    cisza bo szef wszystkich widzi
    jedyna radocha to grupy dyskusyjne

    zrozum

    a jeszcze raz potwierdze i sie obiema rekami podpisze - jestem przeciwnikiem
    cenzury pod kazda postacia
    i bardzo mnie irytuje gdy ktos uwaza ze lepiej wie co dla mnie dobre i z
    czym sobie poradze

    jeszcze pamietam czasy gdy rzecznik rzadu mowil o szkodliwosci kakao albo
    zapewnial
    ze robaki w rybach na swieta nadaja sie do spozycia :-D

    pozdrawiam

    anonim

  • 20. Data: 2004-05-20 13:16:04
    Od: "Grzegorz Szostak" <g...@o...pl>

    > Po prostu ręce opadają :/
    > Prosiłem _wyraźnie_ o niepodawanie tego adresu.
    > Jest to niepoprawny adres.

    Zgadza się - w starym FAQ jednak występuje i lamer może pomyśleć,
    że tak jest lepiej:
    "
    Aktualnymi moderatorami są Przemysław Maciuszko (sal#hell.pl)
    i Dariusz Jaworski (darek#sgh.waw.pl). Kontakt z moderatorami
    w kwestiach dotyczących grupy pl.praca.oferowana: ppo#hell.pl.
    "
    I z mojej strony kolejna pomyłka - już nie podam tego adresu ....

    > Nie rozumiem?

    A no sprawa jest prosta. Jeśli udałoby się znaleźć przyczynę tej dyskusji i
    podobnych
    które Ci przeszkadzają i opisać rozwiązanie tych problemów w FAQ - takich
    dyskusji
    będzie mniej.

    > Brawo! Moderator traci czas na dyskutowanie na grupie, zamiast na
    obrabianie
    > kolejki ogłoszeń. Cieszę się, że ktoś to w końcu zrozumiał...

    Ja moderatora nie zmuszam do dyskucji - _chce_ - dyskutuje, nie chce, nie
    dyskutuje.
    pl.praca.dyskusje służy o dyskusji dot. grup pl.praca.* i jak widzę, takie
    dyskusje się
    tutaj odbywają.

    Natomiast, odnoszę wrażenie że potrzebujesz urlopu - za mało masz dystansu
    do tego
    co tutaj się dzieje, wdajesz się w niepotrzebne (moim zdaniem) dyskusje i
    przedłużasz
    je a potem masz pretensje że ludzie ci czas zajmują.... Trochę dystansu i
    spokoju - i
    wszystko będzie OK.

    pozdr.
    GSZ