PracaGrupypl.praca.dyskusje › Do Adama P.

  • 21. Data: 2002-12-05 01:34:15
    Temat: Re: Do Adama P.
    Od: "TS" <f...@o...pl>

    > Załuję,że cały mój wcześniejszy tekst się nie wyświetlił ale póki co to
    Ty mój
    > drogi popełniasz błędy w dodatku ortograficzne, jeśli choć troszkę się
    > pofatygujesz to poszukaj gdzie... . Więc o jakim przykładzie mowa??? .Poza
    > tym : " Przyganiał kocioł garnkowi";-))))))

    No jak zabraknie argumentów, to zawsze można się przyczepić do błędów.
    Ja rozumiem, jeśli ktoś sypie bykami w co drugim słowie, to trzeba pogonić,
    ale sporadyczne błędy zdażają się nawet najlepszym.
    Mam dla Ciebie jeszcze jedną propozycję.
    Możesz iść w ślady jednego takiego osiołka, który z braku argumentów
    przyczepił się do nazwiska Adama.

    --
    ______________________
    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2002-12-05 01:39:12
    Od: "TS" <f...@o...pl>

    > Wybacz mój drogi ale szkoda mojego cennego czasu na kontynuowanie rozmów z
    > Tobą, spodziewałam się,że jesteś znacznie bardziej
    > godny "zainteresowania..." .Tkwij sobie dalej w swoim próżnym Ego!!! Aha a
    > propo`s prostactwa skoro tak sądzisz to po raz kolejny napiszę: "
    Przyganiał
    > kocioł garnkowi" :))))i poszukaj proszę w pozostałych tekstach ( i znów
    > niestety muszę się powtórzyć), jak to Pan Adam P. świetnie posługuje się
    > językiem polskim a konkretniej jego ortografią...więc kto ma problemy z
    > językiem ojczystym??? tak, to było pytanie retoryczne.....!!!Istnieje coś
    > takiego jak SŁOWNIKI ORTOGRAFICZNE i inne.Powodzonka ;-)

    No skoro jesteśmy takimi formalistami, to Tobie proponuję zapoznanie się z
    zasadami interpunkcji w języku polskim :-)

    --
    ______________________
    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2002-12-05 01:44:29
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "TS" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    > No skoro jesteśmy takimi formalistami, to Tobie proponuję zapoznanie się z
    > zasadami interpunkcji w języku polskim :-)
    A ty kropki na końcu nie postawiłeś!! :P Ha ha obłęd normalnie obłęd.

    -=/\V\\aGu/\\rD=- ^ ^
    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    e-mail: m...@o...pl gg: 384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!

  • 24. Data: 2002-12-05 09:07:28
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > TS
    >
    > Będę Ci bardzo wdzięczna jak nie będziesz mi podawać wskazówek w ślad kogo
    mogłabym się udać, pozwól,że sama będę o tym decydować. Poza tym jeśli chodzi
    o argumenty, to sporo by jeszcze się ich znalazło czytając wypociny Adama na
    temat ludzi i ich słabości. Pozdrawiam :-)))

  • 25. Data: 2002-12-05 09:07:29
    Od: m...@p...onet.pl

  • 26. Data: 2002-12-05 11:19:21
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Ty Adamek!!!Wiesz,że foruna kołem się toczy?- podobnie jest z życiem,
    buuuu oby
    > Ciebie źle los nie doświadczył-jesteś tylko człowiekiem i jak w każdym z
    nas i
    > Ty masz w sobie słabość oby nie musiała kiedyś od Ciebie emanować !!!!

    i tu cię prawda w oczy kole AP co napisała mała, próbujesz odwracać kota
    ogonem !!!!!

    Wrangler

  • 27. Data: 2002-12-05 14:50:39
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    m...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > o argumenty, to sporo by jeszcze się ich znalazło czytając wypociny Adama na
    > temat ludzi i ich słabości. Pozdrawiam :-)))

    Na razie udaj się w ślad netykiety. Dogoń, zapoznaj się z nią i naucz
    cytować.
    --
    ___________ (R)

  • 28. Data: 2002-12-05 19:32:04
    Od: m...@p...onet.pl

    WYBACZ

    > A TY SIĘ NAUCZ STAWIANIA ZNAKÓW INTERPUNKCYJNYCH, OK?
    >
    > Renata
    >
    > P.S. Czekam na równie inteligentne odbicie piłeczki, mala.
    >
    > Wybacz Renatko ale nie wiem gdzie dostrzegasz tą wielką inteligencję w swojej
    wypowiedzi..., chyba sobie odrobinę schlebiasz-napisz coś KONKRETNEGO!!!, a
    MOŻE zechcę ( a może nie), podyskutować z Tobą. Pozdrawiam ;-)))

  • 29. Data: 2002-12-05 20:55:29
    Od: "Soph" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Na razie udaj się w ślad netykiety. Dogoń, zapoznaj się z nią i naucz
    > cytować.

    Sam tez powinienes odswierzyc sobie wiadomosci o sygnaturkach i ich
    dlugosci.
    Soph
    --
    1.Mathematics is the language of nature.
    2.Everything around us can be represented and understood through numbers.

  • 30. Data: 2002-12-05 22:37:07
    Od: "_--broda--_" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Soph" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    ..
    > Sam tez powinienes odswierzyc sobie wiadomosci o sygnaturkach i ich
    > dlugosci.
    > Soph

    sygnaturka ma mieć max wg netykiety 4 linijki, więc nie rozumiem czego się
    czepiasz
    Adama??