PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w soboty

  • 1. Data: 2002-12-02 15:48:46
    Temat: Praca w soboty
    Od: j...@p...onet.pl

    Czy za pracę w sobotę należy się dzień wolny, czy też jedynie odbiór
    przepracowanych godzin? Normalnie soboty mam wolne, tylko czasami musze wpaść
    do pracy na kilka godzin. Dodam jeszcze, że są to dla mnie godziny nadliczbowe.

    Paweł

  • 2. Data: 2002-12-02 16:11:32
    Temat: Re: Praca w soboty
    Od: "Agnieszka Bartula" <a...@i...pl>

    każdy zakład pracy ma inne zasady, jeśli nie ma regulaminu który by to
    określał (obowiązkowo reg. musi być w zakładach zatrudniających > 5
    pracowników) to musisz się dogadać z szefem, czy odbierasz wolne czy
    dostajesz pieniądze.Jeśli jednak jest w zakładzie pracy regulamin
    wynagradzania to trzeba do niego zerknąć tam powinno być napisane jak się w
    danym zakładzie rozlicza godziny nadliczbowe.
    pozdrawiam
    aga