PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zapłacić sprzątaczce ?

  • 1. Data: 2002-12-02 14:15:34
    Temat: Ile zapłacić sprzątaczce ?
    Od: "Arjano" <a...@w...pl>

    Hej !

    Nie wiem, czy grupa właściwa, ale może się orientujecie. Ile (mniej więcej)
    powinno się zapłacić pani sprzątaczce (młoda osoba), która przychodzi do
    domu sprzątać 2 x w tygodniu po ok. 2 godziny dziennie. Będzie odkurzała
    mieszkanie, wycierała kurze, podlewała kwiatki, ew. czyściła lustra, szybki
    w meblach, łazienkę, dwa razy w roku okna do wymycia. Czy płaci się za
    godziny, czy ustala pensję miesięczną. To ma być jej druga, dodatkowa praca,
    po godzinach, w pierwszej sprząta w biurze.

    Pozdrawiam

    Arjano

  • 2. Data: 2002-12-02 14:27:21
    Temat: Re: Ile zapłacić sprzątaczce ?
    Od: "olalaa" <o...@p...gazeta.pl>

    60 zł za tydzień i powinna być szczęśliwa, okna rozliczaj osobno. Najlepiej
    ustalic stawkę tygodniowa albo miesięczną. Za godziny się raczej nie opłaca
    bo wycieranie kurzy zawsze można przeciągać dowoli :-)

    Pozdr

  • 3. Data: 2002-12-02 14:33:34
    Od: "Scott" <r...@w...pl>

    Witam!

    Pracuje w firmie sprzatajacej wiec cos niecos moge powiedziec. Gdyby byla
    normalnie zatrudniona to miala by za to okolo 60-70 zl. W Twoim przypaku -
    jesli zechcesz oczywiscie - zaplacilbym jej 200 zl/mc (50 za tydzien). Nie
    patrz na to od strony "ile jej zaplacic" tylko od strony "Ile dla mnie jest
    warta taka praca i ile jestem w stanie zaplacic zeby tego nie robic?".

    Pozdrawiam,

    Radek P.

  • 4. Data: 2002-12-02 23:01:26
    Od: Paweł Pollak <s...@m...pl>

    > więcej)

    >Użytkownik "olalaa" napisał w wiadomości
    > 60 zł za tydzień i powinna być szczęśliwa,

    Co daje 15 zł za godzinę, przy 8-godzinnym dniu pracy i 22 dniach roboczych
    wychodzi pensja w wysokości 2640 zł. Sprzątaczka zarabiająca powyżej
    średniej krajowej, nieźle.

    Do olalaa: zobacz, jak musiałem przestawiać cytaty, żeby odpowiedzieć
    jednocześnie na post Twój i przedmówcy; stąd netykieta wymaga odpowiadania
    pod cytatem.

    Paweł
    --
    www.szwedzka.pl

  • 5. Data: 2002-12-05 13:24:41
    Od: "666" <j...@o...pl>

    I jeszcze "za ile znaleźć taką, co mnie nie okradnie"...
    JaC