PracaGrupypl.praca.dyskusje › Do Adama P.

  • 31. Data: 2002-12-06 00:12:11
    Temat: Re: Do Adama P.
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Soph <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Sam tez powinienes odswierzyc sobie wiadomosci o sygnaturkach i ich
    > dlugosci.

    Odświeżać nie muszę, jest o jedna linię za długa, ale dostałem dano
    dawno temu dyspensę od T.S. :-)

    --
    ___________ (R)

  • 32. Data: 2002-12-06 00:28:13
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    _--broda--_ <c...@w...pl> wrote:

    > sygnaturka ma mieć max wg netykiety 4 linijki, więc nie rozumiem czego się
    > czepiasz
    > Adama??

    Bo ma pięć ;)

    --
    1 ___________ (R)
    2 /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 608) 093 026

  • 33. Data: 2002-12-06 10:29:47
    Od: "Soph" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_--broda--_" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    > sygnaturka ma mieć max wg netykiety 4 linijki, więc nie rozumiem czego się
    > czepiasz
    > Adama??

    Liczenie do 5 opanowuje sie w pierwszej klasie podstawowki... a nawet
    wczesniej.
    Soph

  • 34. Data: 2002-12-06 12:29:04
    Od: "_--broda--_" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > 1 ___________ (R)
    > 2 /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 608) 093 026

    Faktycznie - tego (R) nie wziolem pod uwagę, no ale już mnie tu koledzy
    poprawili że nie umiem liczyć, no cóż nie każdy szczęściarz kończy
    podstawówke. :-P

    Pozdro
    przemek

  • 35. Data: 2002-12-06 16:24:07
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <2...@n...onet.pl>, mala

    > WYBACZ

    > wypowiedzi..., chyba sobie odrobinę schlebiasz-napisz coś KONKRETNEGO!!!, a
    > MOŻE zechcę ( a może nie), podyskutować z Tobą. Pozdrawiam ;-)))

    Oj, biedna mala jesteś, czytasz i nie rozumiesz. _Nie_ napisałam, że
    tam jest jakaś "wielka inteligencja". Moja wypowiedź jest niemal kopią
    Twojej wypowiedzi i jest tam tyle samo inteligencji, co w wypowiedzi
    kopiowanej. Uff, jak ja nie lubię tak kawa na ławę, ale niektórym
    trzeba:(

    Renata