PracaGrupypl.praca.dyskusje › Do Adama P.

  • 11. Data: 2002-12-04 01:11:30
    Temat: Re: Do Adama P.
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Neko <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl> wrote:

    > Uzasadnij

    Tylko tchórz boi się firmować własne pogłady własnym nazwiskiem.

    --
    ___________ (R)

  • 12. Data: 2002-12-04 01:12:01
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    m...@p...onet.pl wrote:

    > Ty Adamek!!!Wiesz,że foruna kołem się toczy?- podobnie jest z życiem, buuuu oby
    > Ciebie źle los nie doświadczył-jesteś tylko człowiekiem i jak w każdym z nas i
    > Ty masz w sobie słabość oby nie musiała kiedyś od Ciebie emanować !!!!

    Ty naucz się język polski.

    --
    ___________ (R)

  • 13. Data: 2002-12-04 02:37:00
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Leszek Wilczek <w...@w...edu.pl> wrote:

    > Kurde, skad bierzesz tyle czasu na grupe?? Mi ledwo starcza na przeczytanie
    > nowych postow w kilku watkach i wybiorcze odpowiedzi.
    Z kieszeniu ;) Szybko czytam i szybko piszę. Ot, cała tajemnica.

    --
    ___________ (R)

  • 14. Data: 2002-12-04 10:19:28
    Od: m...@p...onet.pl

    > Witam
    >
    > Nie wiem, czy zwróciles uwage na pewien fakt.
    > Zawziecie dyskutujesz, jak ci sie powodzi itd.
    > Jednak nie zdajesz sobie sprawy, iz swoja postawa
    > raz wzbudzasz gniew raz zazdrosc.
    > I to wszystko eksponujesz razem ze swoim adresem.
    >
    > Poddaje to twoim przemysleniom
    >
    > Pozdrawiam
    > Pawelek
    >
    > Ohhh Adamek ale z Ciebie prostak...można było się domyśleć,że się na to
    złapiesz... . A jednak słabiutki jesteś.... :))))POZDRAWIAM Cię.

  • 15. Data: 2002-12-04 10:23:43
    Od: m...@p...onet.pl

    > Nie tyle się czuję, co mnie śmieszą Ci, którzy usiłują zdeprecjonować
    > mnie jako rozmówcę. I tak co rozsądniejsi dawno mają wątek w KF-ie, a
    > ja, kożystając z tego, że jestem do piątku uziemiony w domu mam darmową
    > rozrywkę :-)
    >
    > -- No Adamku... jak pisze się "KORZYSTAJĄC"??? WG CIEBIE -"KOŻYSTAJĄC" WYBACZ
    ALE TO TY NAUCZ SIĘ JĘZYKA POLSKIEGO A POTEM DYSKUTUJ , OK???

  • 16. Data: 2002-12-04 18:35:28
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    m...@p...onet.pl wrote:
    > ALE TO TY NAUCZ SIĘ JĘZYKA POLSKIEGO A POTEM DYSKUTUJ , OK???

    No, mala, dałaś własnie przykład tego, o czym pisałem.

    --
    ___________ (R)

  • 17. Data: 2002-12-04 18:36:18
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    m...@p...onet.pl wrote:
    > Ohhh Adamek ale z Ciebie prostak...można było się domyśleć,że się na to
    > złapiesz... . A jednak słabiutki jesteś.... :))))POZDRAWIAM Cię.

    Oh, do pięt Ci nie dorastam w prostactwie :-)

    --
    ___________ (R)

  • 18. Data: 2002-12-04 20:58:29
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article, m...@p...onet.pl wrote:

    > ALE TO TY NAUCZ SIĘ JĘZYKA POLSKIEGO A POTEM DYSKUTUJ , OK???

    A TY SIĘ NAUCZ STAWIANIA ZNAKÓW INTERPUNKCYJNYCH, OK?

    Renata

    P.S. Czekam na równie inteligentne odbicie piłeczki, mala.

  • 19. Data: 2002-12-04 21:50:54
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    >    /_  _______      Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 608) 093 026
    >  ___/ /_  ___       ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
    Załuję,że cały mój wcześniejszy tekst się nie wyświetlił ale póki co to Ty mój
    drogi popełniasz błędy w dodatku ortograficzne, jeśli choć troszkę się
    pofatygujesz to poszukaj gdzie... . Więc o jakim przykładzie mowa??? .Poza
    tym : " Przyganiał kocioł garnkowi";-))))))

  • 20. Data: 2002-12-04 22:11:09
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    >    /_  _______      Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 608) 093 026
    >  ___/ /_  ___       ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
    Wybacz mój drogi ale szkoda mojego cennego czasu na kontynuowanie rozmów z
    Tobą, spodziewałam się,że jesteś znacznie bardziej
    godny "zainteresowania..." .Tkwij sobie dalej w swoim próżnym Ego!!! Aha a
    propo`s prostactwa skoro tak sądzisz to po raz kolejny napiszę: " Przyganiał
    kocioł garnkowi" :))))i poszukaj proszę w pozostałych tekstach ( i znów
    niestety muszę się powtórzyć), jak to Pan Adam P. świetnie posługuje się
    językiem polskim a konkretniej jego ortografią...więc kto ma problemy z
    językiem ojczystym??? tak, to było pytanie retoryczne.....!!!Istnieje coś
    takiego jak SŁOWNIKI ORTOGRAFICZNE i inne.Powodzonka ;-)