PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV + klauzulka o ochronie danych...

  • 11. Data: 2005-10-06 14:31:09
    Temat: Re: CV + klauzulka o ochronie danych...
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > Pardon, ale jak ktoś i tak chce nielegalnie sprzedać bazę
    > adresów, to co mu za różnica czy ma taką regułkę czy nie?
    > Przecież i tak nielegalnie to robi.

    Temat jest nie o sprzedawaniu czy nie, tylko o ofertach pracy, które nimi nie
    są. Ktoś za pomocą takiego ogłoszenie zbiera dane..

    Kriss

  • 12. Data: 2005-10-06 15:08:29
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    > W praktyce malo prawdopodobne jest, ze kandydat sie obrazi za skontaktowanie
    > sie firmy z nim ....

    Ja sobie nie życzę, by moje dane pszehowywać w bazie danyh,
    a w klauzuli często dopisywałam ".. do dnia dd-mm-rrrr".
    Znaczy NIE zezwalam na pszehowywanie moih danyh po tej dacie.

    "dopisywałam", bo obecnie nie szukam pracy.
    Od tego jest Urżąd Pracy.
    Myślę, jak autor wątku, że duża większoś ogłoszeń jest właśnie do zbierania
    danyh, a nie do rekrutacji.

  • 13. Data: 2005-10-06 16:52:08
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > "dopisywałam", bo obecnie nie szukam pracy.
    > Od tego jest Urżąd Pracy.
    > Myślę, jak autor wątku, że duża większoś ogłoszeń jest właśnie do zbierania
    > danyh, a nie do rekrutacji.

    :-) to jest nasz dwoje

    Pozdr
    Kriss

  • 14. Data: 2005-10-06 18:25:26
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    Kriss napisał(a):

    > Można, ale kto się będzie tym babrał ?

    Ten komu zależy na ochronie swoich danych osobowych.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 15. Data: 2005-10-06 18:59:17
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Kriss" napisał w wiadomości

    > Temat jest nie o sprzedawaniu czy nie, tylko o ofertach pracy,
    > które nimi nie są. Ktoś za pomocą takiego ogłoszenie zbiera dane.

    No wg mnie to faktycznie wykazujesz się wysokim
    poziomem paranoi. Mania prześladowcza?

    Masz zapewne telefon stacjonarny? Np. z TPSA?
    Przekazują oni dane (za Twoją zgodą) do druku książek
    telefonicznych. Różnej maści agenci ubezpieczeniowi, a także
    przedstawiciele oferujący 'super/hiper' pościele z owczej
    wełny, super materace magnetyczne i inne pierdoły mogą
    zadzwonić do Ciebie i nagabywać Cię na to czy tamto.
    Może zadzwonić do Ciebie niejaki Olejniczak ;)) i przez
    pół godziny masz przyblokowany telefon ;))

    Masz telefon komórkowy? Sprawdzałeś przy podpisywaniu
    umowy, czy zgoda na wykorzystanie Twoich danych osobowych
    w celach marketingowych jest osobno ujęta w stosunku
    do całej umowy?
    Nie? No to masz pecha ;))

    Nie popadaj w paranoję!

    I tak się nie ukryjesz! ;))) Można Cię namierzyć z satelity ;)))

    --
    Koziorozec

  • 16. Data: 2005-10-06 19:05:49
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "stokrotka" napisał w wiadomości

    > Ja sobie nie życzę, by moje dane pszechowywać
    > w bazie danych

    To wykup sobie skrytkę pocztową.

    > "dopisywałam", bo obecnie nie szukam pracy.
    > Od tego jest Urząd Pracy.

    A to dobre!
    I jak? Urząd Ci ją znalazł, czy może zgłosisz gdzieś
    na niego skargę?

    --
    Koziorozec

  • 17. Data: 2005-10-06 19:40:41
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > No wg mnie to faktycznie wykazujesz się wysokim
    > poziomem paranoi. Mania prześladowcza?

    Bzdety piszesz, nie rozumiesz czytanych postów. Nikt tu nie ma paranoi. Sram na
    to czy tepsa moje dane przegrywa, kopiuje, kasuje. Inne firmy tez to mogą robić.
    Nawet PLUS i NETTO. Zawsze masz takie problemy ? Idź do parku popatrz na zielną
    trawkę, znajdź sobie dziewczynę czy chłopaka. Odpręż się. Może to Ci pozwoli
    zrozumieć posty. Poćwicz, zacznij od prostych tekstów...

    Kriss

    P.S.

    Napiszę jeszcze raz: Gów.o mnie obchodzi czy jest ta klauzula czy nie. Pisałem
    tylko o Tym że wiele firm w ten sposób zbiera dane. Koniec. To tak samo jak
    powiedzieć, że niektórzy kierowcy popijanemu jeżdżą, ale nie mam paranoi i nie
    uciekam przed każdym napotkanym samochodem. Tak jest i już. Ciekaw byłem opini.
    Ale nie od takich desperatów i ...

  • 18. Data: 2005-10-06 19:41:26
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > Ten komu zależy na ochronie swoich danych osobowych.
    >
    > Pozdr,

    Ale 95% to zignoruje

    pozdr
    Kriss

  • 19. Data: 2005-10-06 19:43:10
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > To wykup sobie skrytkę pocztową.

    > A to dobre!
    > I jak? Urząd Ci ją znalazł, czy może zgłosisz gdzieś
    > na niego skargę?

    Ja bym zgłosił na Ciebie, może do ministerstwa oświady?, aby takich arabów nie
    uczyć obsługi komputerów.

    Kriss

  • 20. Data: 2005-10-06 20:50:38
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "Kriss" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie
    > uciekam przed każdym napotkanym samochodem. Tak jest i już. Ciekaw byłem

    Widzialam, jak na innej grupie atakujesz prawie kazde ogloszenie, ktore
    zawiera wymog klauzuli, jako "zbieranie danych". Tymczasem chyba
    ustalilismy, ze:

    1. Jesli ktos uzywa ogloszenia o prace do zbierania danych, klauzula mu nic
    nie daje, bo wykorzystywanie tych danych do innych celow niz rekrutacja jest
    tak samo nielegalne, jak bez klauzuli
    2. Nie kazde ogloszenie zawierajace wymog klauzuli ma wredne podteksty,
    obecnosc żądania klauzuli nie jest zadnym dowodem na nic.

    W swietle tego, brzydko wyglada to atakowanie ludzi/ogloszen mogacych byc
    niewinnymi.

    I.