PracaGrupypl.praca.dyskusje › własna działalność

  • 1. Data: 2005-10-05 19:24:02
    Temat: własna działalność
    Od: "Zoka" <f...@o...pl>

    Tonący brzytwy się chwyta.. doradzcie..
    chciałabym założyć właśną działalność gospodarczą, mianowice jestem
    fizjoterapeutką i chciałabym prowadzić zajęcia korekcyjne dla dzieci w
    przedszkolach.
    Wiem, że musiałabym dodatkowo przejść kursy pedagogiczne.. ok, nie ma
    sprawy.
    Ale nie wiem póxniej jak to wygląda z oświatą, podobno lubią stwarzać
    problemy.
    Poza tym nie mam bladego pojęcia o prowadzeniu tzw. "własnego interesu".
    Czy ktoś mógłby doradzić mi od czego zacząć?
    Z góry wielkie dzięki.