PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV + klauzulka o ochronie danych... › Re: CV + klauzulka o ochronie danych...
    From: "Immona" <c...@n...googlemailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV + klauzulka o ochronie danych...
    Date: Thu, 6 Oct 2005 22:50:38 +0200

    Użytkownik "Kriss" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:di3uh1$qpd$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Napiszę jeszcze raz: Gów.o mnie obchodzi czy jest ta klauzula czy nie.
    > Pisałem
    > tylko o Tym że wiele firm w ten sposób zbiera dane. Koniec. To tak samo
    > jak
    > powiedzieć, że niektórzy kierowcy popijanemu jeżdżą, ale nie mam paranoi i
    > nie
    > uciekam przed każdym napotkanym samochodem. Tak jest i już. Ciekaw byłem
    > opini.

    Widzialam, jak na innej grupie atakujesz prawie kazde ogloszenie, ktore
    zawiera wymog klauzuli, jako "zbieranie danych". Tymczasem chyba
    ustalilismy, ze:

    1. Jesli ktos uzywa ogloszenia o prace do zbierania danych, klauzula mu nic
    nie daje, bo wykorzystywanie tych danych do innych celow niz rekrutacja jest
    tak samo nielegalne, jak bez klauzuli
    2. Nie kazde ogloszenie zawierajace wymog klauzuli ma wredne podteksty,
    obecnosc żądania klauzuli nie jest zadnym dowodem na nic.

    W swietle tego, brzydko wyglada to atakowanie ludzi/ogloszen mogacych byc
    niewinnymi.

    I.