PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV + klauzulka o ochronie danych...

  • 21. Data: 2005-10-06 21:32:19
    Temat: Re: CV + klauzulka o ochronie danych...
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > Widzialam, jak na innej grupie atakujesz prawie kazde ogloszenie, ktore
    > zawiera wymog klauzuli, jako "zbieranie danych".

    pisałem:
    alt.pl.praca.oferowana:
    post :Włoszczowa, projektant-programista
    post: Warszawa / Grafik Komputerowy / w biurze lub zdalnie

    To 2 wątki, z 1000? 5000?... Zazwyczaj psychika kobiety skłania ją do
    przesadzania w stopniu x 3 - x 5 TY jesteś ciekawym wyjątkiem... :-) x 1000

    Tymczasem chyba
    > ustalilismy, ze:

    Kto ustalił? chyba Ty sama ze sobą. Przeczytaj jeszcze raz watki: Włoszczowa,
    projektant-programista i Warszawa / Grafik Komputerowy / w biurze lub zdalnie

    > 1. Jesli ktos uzywa ogloszenia o prace do zbierania danych, klauzula mu nic
    > nie daje, bo wykorzystywanie tych danych do innych celow niz rekrutacja jest
    > tak samo nielegalne, jak bez klauzuli

    Racja

    > 2. Nie kazde ogloszenie zawierajace wymog klauzuli ma wredne podteksty,
    > obecnosc żądania klauzuli nie jest zadnym dowodem na nic.

    Nie pisałem że jest dowodem na coś ... Facet ma penisa, czy to dowód na gwałt ?

    > W swietle tego, brzydko wyglada to atakowanie ludzi/ogloszen mogacych byc
    > niewinnymi.

    Racja, ale również mogą być WINNI. Nie atakuję wszystkich postów (policz na
    spokojnie jak człowiek) Interesował mnie tylko sam problem.

    pozdr i miłej nocy
    Kriss

  • 22. Data: 2005-10-06 22:00:36
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Kriss" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zawsze masz takie problemy ?

    Problem z ochroną danych osobowych???
    Nie mam.
    Z paranoją?
    Chyba też nie ;)))

    > Idź do parku popatrz na zielną
    > trawkę, znajdź sobie dziewczynę czy chłopaka. Odpręż się.

    Odprężam się jak czytam posty wściekłych facetów :>>>

    > Może to Ci pozwoli zrozumieć posty.
    > Poćwicz, zacznij od prostych tekstów...

    Takich jak: "Ala ma kota", "Azor ma budę"?
    To już przerabiałam.

    > Pisałem tylko o Tym że wiele firm w ten sposób zbiera dane.

    Ja też.

    > Koniec. To tak samo jak powiedzieć, że niektórzy kierowcy
    > popijanemu jeżdżą, ale nie mam paranoi i nie uciekam
    > przed każdym napotkanym samochodem.

    Wyluzuj, chłopie...

    > Ciekaw byłem opini.
    > Ale nie od takich desperatów i ...

    ...i CO?
    Bo już się zaczynam bać :>>>

    Na grupie dyskusyjnej nie wybierasz sobie rozmówców.
    Rzucasz hasło - odpowiada ten, kto chce, a nie - ten, który(a)
    Ci się spodoba.

    Co do desperacji to popatrz do lusterka.

    P.S.: Zastanawiający zbitek wyrazów w Twoim mailu: 'krzysycz'...
    Czyżby to wiele tłumaczyło?

    --
    Koziorozec

  • 23. Data: 2005-10-06 22:04:55
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    > Ja bym zgłosił na Ciebie, może do ministerstwa oświady?,
    > aby takich arabów nie uczyć obsługi komputerów.

    Masz coś do Arabów?
    Rasista?! :>>>

    P.S.: Nie słyszałam o Ministerstwie "Oświady", ale może
    Cię stokrotka przekabaciła na nową ortografię? :>>>

    --
    Koziorozec

  • 24. Data: 2005-10-07 06:07:45
    Od: Kanta <k...@n...onet.pl>

    Użytkownik Koziorozec napisał:

    > To wykup sobie skrytkę pocztową.

    > A to dobre!
    > I jak? Urząd Ci ją znalazł, czy może zgłosisz gdzieś
    > na niego skargę?

    thx koziorożcu :)
    nie ma to jak przyjść do pracy z wizją 8 (lub więcej) godzin roboty i
    brechnąc śmiechem do monitora czytając twoją notkę :D

    papatki
    kanta(zarobiona)
    --
    czy to nie czas na małe conieco?
    tak to jest właśnie ten czas..

  • 25. Data: 2005-10-07 07:44:34
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

> [...]
    >
    > To 2 wątki, z 1000? 5000?... Zazwyczaj psychika kobiety skłania ją do
    > przesadzania w stopniu x 3 - x 5 TY jesteś ciekawym wyjątkiem... :-) x

    Odnioslam wrazenie, ze wszystkie, odkad sie tam pojawiles :)

    > Nie pisałem że jest dowodem na coś ... Facet ma penisa, czy to dowód na
    > gwałt ?

    Wiec dlaczego czepiasz sie ogloszen z klauzula, a nie tych bez klauzuli?

    > Racja, ale również mogą być WINNI. Nie atakuję wszystkich postów (policz
    > na
    > spokojnie jak człowiek) Interesował mnie tylko sam problem.

    To moze nam wyjasnisz, jaka wartosc i zastosowanie maja te dane dla firm
    ubezpieczeniowych. Wiekszosc z nas tu nie jest z firm ubezpieczeniowych, a
    jestesmy ciekawi - i chcialabym ocenic, czy rzeczywiscie to, co moga z tym
    zrobic, jest w jakis sposob "grozne".

    Bo na moj zdrowy rozum, to jedyne dane, jakie zyskuja, to dane teleadresowe,
    data urodzenia, wyksztalcenie, doswiadczenie i hobby - czyli dane
    pozwalajace co najwyzej luzno zakwalifikowac do jakiejs grupy
    demograficznej/majatkowej bedacej klientem na jakis produkt. I potem mozna
    probowac sprzedac tej osobie ten produkt. Tyle, ze agenci ubezpieczeniowi
    zjawiaja sie i probuja wcisnac produkt rowniez tym osobom, ktore nigdy nie
    wysylaly nigdzie CV (znam takie przypadki, ze do kazdej kolejnej pracy po
    prostu zapraszal ich ktos z ich srodowiska - poczynajac od kolegow studentow
    lub wykladowcow na uczelni). A zjawienie sie agenta z oferta nie jest niczym
    strasznym, bo splawienie takowego nie jest zadnym problemem. czy jest
    jeszcze jakas inna grozba, ktorej nie dostrzegam? Bo skoro piszesz, ze
    chcesz zwrocic uwage na problem, to wypadaloby opisac dokladnie, co to za
    problem.

    I.

  • 26. Data: 2005-10-07 08:26:09
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    > To wykup sobie skrytkę pocztową.
    1. To nie ma związku.
    2. Bezrobotnego nie stać na skrytkę pocztową.

    (w nowej ortografii)
    > A to dobre!
    > I jak? Urząd Ci ją znalazł, czy może zgłosisz gdzieś
    > na niego skargę?
    To , że użąd nie znalazł o niczym nie świadczy.
    Agencje pośrednictwa, też mi nie znalazły,
    więc nie są ani trochę lepsze od użędu.
    Co więcej: są gorsze: straciłam czas na kontakt z nimi, i nic z tego nie mam,
    a użąd pracy daje pszynajmniej ubezpieczenie zdrowotne.

  • 27. Data: 2005-10-07 08:27:35
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    > Ja bym zgłosił na Ciebie, może do ministerstwa oświady?, aby takich arabów nie
    > uczyć obsługi komputerów.
    Dlaczego arabów ? NIe rozumiem ? I co do tego ma nauka obsługi komputeruw?

  • 28. Data: 2005-10-07 09:16:37
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > Masz coś do Arabów?
    > Rasista?! :>>>
    >
    > P.S.: Nie słyszałam o Ministerstwie "Oświady", ale może
    > Cię stokrotka przekabaciła na nową ortografię? :>>>

    miało być oświaty, nie przekabaciła
    .
    Kriss

  • 29. Data: 2005-10-07 09:20:26
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > Masz coś do Arabów?
    > Rasista?! :>>>

    Do arabów? MAM, ale NTG nie będę rozwijał wątku. Rasistą nie jestem.

    Kriss

  • 30. Data: 2005-10-07 09:26:43
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > Dlaczego arabów ? NIe rozumiem ? I co do tego ma nauka obsługi komputeruw?

    Nieważne. Zapomnij.

    Kriss