PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chetny

  • 1. Data: 2005-10-05 19:04:13
    Temat: Chetny
    Od: Svis <a...@w...pl>

    Witam szanownych grupowiczów. Mam 26 lat, mieszkam niedaleko Bielska
    Białej i pracuje w brazny IT na stanowisku handlowca. Nie ukrywam ze
    szukam dodatkowego zajecia, które mogloby przynieść mi jakies dodatkowe
    dochody. Nie będę się rozpisywal co potrafie, interesuje mnie wszelka
    praca możliwa do wykonania w domu. Posiadam staly dostep do Internetu,
    oraz niezbędny sprzet.. Pozdrawiam i czekam na oferty na priv

  • 2. Data: 2005-10-05 20:31:11
    Temat: Re: Chetny
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    Svis <a...@w...pl> wrote in news:di184a$s2m$6@nemesis.news.tpi.pl:

    > Witam szanownych grupowiczów. Mam 26 lat, mieszkam niedaleko Bielska
    > Białej i pracuje w brazny IT na stanowisku handlowca. Nie ukrywam ze

    jestes handlowcem ;-)

> [...]
    > praca możliwa do wykonania w domu. Posiadam staly dostep do Internetu,
    > oraz niezbędny sprzet.. Pozdrawiam i czekam na oferty na priv

    jaki sprzet posiadasz i do czego jest on niezbedny??

    pzdrv;
    adas;

  • 3. Data: 2005-10-05 20:54:00
    Od: Jonasz <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik adasiek napisał:

    > jaki sprzet posiadasz i do czego jest on niezbedny??

    Napisz jeszcze adres i podaj, które piętro.
    :-)

    --
    Getto dziecięce jest kolorowe i wesołe, pełno tam
    bajkowych postaci i dźwięczą piosenki z reklam.