PracaGrupypl.praca.dyskusje › okres wypowiedzenia

  • 1. Data: 2005-10-06 09:00:55
    Temat: okres wypowiedzenia
    Od: "Sztefan from Sztokholm" <stara_huta@nowa_huta.sk>

    Witam,

    Dostałem ciekawą propozycję pracy. U obecnego pracodawcy pracuję około 2 lat
    na umowę na czas nieokreślony. Mój okres wypowiedzenia wynosi 1 miesiąc.
    Dziś składam wypowiedzenie, w którym dniu powinienem ostatni raz przyjść do
    pracy.

    Bardzo proszę o wytłumaczenie jak debilowi, gdyż z wyników odnalezionych na
    google, w prawie pracy etc. dowiedziałem się tylko tyle:

    Okres wypowiedzenia umowy o pracę obejmujący tydzień lub miesiąc, albo ich
    wielokrotność kończy się odpowiednio w sobotę lub w ostatnim dniu miesiąca.

    To znaczy ile do cholery, bo możliwość łączenia zawartych warunków
    logicznych mnie przerasta.

    tydzień -> sobota,
    miesiąć -> sobota,
    tydzień, miesiąc ->

    miesiąc -> ostatni dzień miesiąca.

    Help. Pilnie proszę o odpowiedź.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-10-06 11:50:22
    Temat: Re: okres wypowiedzenia
    Od: "zasiu" <z...@b...spamu.gower.pl>

> [...]
    > na umowę na czas nieokreślony. Mój okres wypowiedzenia wynosi 1 miesiąc.
    > Dziś składam wypowiedzenie, w którym dniu powinienem ostatni raz przyjść

    IMVHO ostatniego dnia listopada 2005.

    pozdrawiam,
    Zasiu

  • 3. Data: 2005-10-07 05:25:23
    Od: "Pyton" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sztefan from Sztokholm" <stara_huta@nowa_huta.sk> napisał w
    wiadomości news:di2p6p$clo$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > wielokrotność kończy się odpowiednio w sobotę lub w ostatnim dniu miesiąca.

    Jeżeli dzisiaj złożysz wypowiedzenie to ostatnim dniem w którym będziesz musiał
    przyjść do pracy jest 30 listopada.
    pozdrawiam
    pyton