PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV + klauzulka o ochronie danych...

  • 31. Data: 2005-10-07 12:37:44
    Temat: Re: CV + klauzulka o ochronie danych...
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    Kriss napisał(a):

    > Ale 95% to zignoruje

    A co Cię oni obchodzą? Wisi im to, to czemu ma Ciebie interesować?

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 32. Data: 2005-10-07 22:41:15
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Kriss" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Do arabów? MAM, ale NTG nie będę rozwijał wątku. Rasistą nie jestem.

    "Nie cierpię cyklistów. Ale rasistą nie jestem." ??? ;>>>

    --
    Koziorozec

  • 33. Data: 2005-10-07 22:44:48
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Kanta" napisał w wiadomości

    > thx koziorożcu :)

    Proszę bardzo ;))

    > nie ma to jak przyjść do pracy z wizją 8 (lub więcej) godzin roboty i
    > brechnąc śmiechem do monitora czytając twoją notkę :D

    To na zdrowie! :))

    > czy to nie czas na małe conieco?
    > tak to jest właśnie ten czas..

    'Conieco' = ciasto drożdżowe z makiem mmm... tego mi było
    trzeba ;P

    --
    Koziorozec