PracaGrupypl.praca.dyskusje › 1276 brutto w UP w Warszawie...

  • 11. Data: 2009-05-20 08:36:29
    Temat: Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    januszek wrote:

    > Ten argument ma sens przy założeniu, że bez pracy chodzisz nago ;)
    Nago nie ale mozesz chodzic w byle czym. Znajdzesz cos na smietniku, nic
    cie to nie kosztuje, poza czasem, ktorego jako bezrobotny masz duzo

    > j.w.
    j.w.

    > Teczkę? Do czego? ;PPP
    Na kanapki

    > Bezrobotny dbać o siebie nie musi? ;P
    A po co?

    > Bezrobotny nie je ;P
    Je mniej bo mnie zuzywa energii

    > Bez sensu.
    Co jest bezsensu? Programista musi miec dostep do neta.

    > Rownie dobrze mozesz odliczyc koszty zwiazane z oszczednosciami na
    > domowej toalecie bo w czasie pracy korzystasz z toalety pracodawcy ;P
    To jest chyba oczywiste. Korzystajac z wc w pracy oszczedza, to sa
    koszty pracodawcy.

  • 12. Data: 2009-05-20 08:41:05
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    > Nie prawda bo istnieja konta ktorych nie trzeba utrzymywac.

    Nie istnieją.

  • 13. Data: 2009-05-20 08:47:46
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marcin napisał(a):

    > Nago nie ale mozesz chodzic w byle czym. Znajdzesz cos na smietniku, nic
    > cie to nie kosztuje, poza czasem, ktorego jako bezrobotny masz duzo

    Mysle, ze jak ktos Cie zatrudnia za 1276 zl brutto to nie bedzie wymagal
    abys w pracy przebywal w garniturach od Armaniego ;)

    > Na kanapki

    Z koziej skorki? albo krokodylej? bo rozumie, ze w foliowej torbie
    zwanej reklamowka kanapek nosic nie mozna? ;P

    > A po co?

    Sprecyzuj? Byc moze masz na mysli bezdomnego nierobotnego? Takiego,
    ktory w zasadzie ma juz tylko przed soba powolne zdychanie pod mostem. W
    kazdym innym przypadku powyzsze pytanie nie ma sensu.

    > Je mniej bo mnie zuzywa energii

    Poprzyj te teze argumentami.

    > Co jest bezsensu? Programista musi miec dostep do neta.

    W pracy.

    > To jest chyba oczywiste. Korzystajac z wc w pracy oszczedza, to sa
    > koszty pracodawcy.

    I mniej mu sie w domu kurzy, podlogi mu sie mniej zurzywaja, oszczedza
    na wodzie, pradzie etc ;P

    j.

    --
    www.e-glosowanie.org - 4 czerwca weź udział w
    pierwszym w Polsce głosowaniu przez Internet!

  • 14. Data: 2009-05-20 08:48:33
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jackare napisał(a):

    > Nie istnieją.

    No to jak wyjasnisz, ze korzystam z dwoch i za zadne nie place?

    j.

  • 15. Data: 2009-05-20 08:54:40
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    > Ten argument ma sens przy założeniu, że bez pracy chodzisz nago ;)

    Nie. Po domu możesz chodzić dwa tygodnie w tej samej koszulce i spodniach z
    dresu bez odczuwania presji ze strony otoczenia. Przyjdź do pracy w dresie,
    wymiętej koszulce i kapciach.

    > j.w.
    Nic z tego.

    > Teczkę? Do czego? ;PPP
    Popatrz jak ludzie chodzą do pracy.

    > Bezrobotny dbać o siebie nie musi? ;P

    Nie musi z taką regularnością, starannością. Nie musi w ogóle.

    > Bezrobotny nie je ;P
    Je. Np w Katowicach za darmo codziennie w kuchni Towarzystwa Charytatywnego.
    Pracujący nie ma na to czasu i za ten brak czasu musi zapłacić

    > Wody mineralnej ;)

    Musi ją kupić

    > Bez sensu.
    OK

    > Nie prawda bo istnieja konta ktorych nie trzeba utrzymywac.

    już pisałem - nie istnieją.

    > Potrafisz udowodnic, ze bezrobocie powoduje mniejsze efekty pogorszenia
    > sie zdrowia?

    Tak. Nie choruje się porzez zarażenie się od innych. Sprawdź statystyki
    zwolnień lekarskich wśród pracujących i bezrobotnych, bo tych
    zarejestrowanych w UP zwolnienia też dotyczą.

    > Moim zdaniem, z jednym wyjatkiem, wszystkie punkty sa pozbawione sensu,
    > zeby nie powiedziec sa glupie. Cala reszta Twojego wywodu jest wlasnie
    > na tych pozbawionych sensu wyliczeniach oparta.

    To twoje zdanie. Masz do niego prawo tak jak ja do swego.
    --
    Jackare

  • 16. Data: 2009-05-20 09:00:40
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    > No to jak wyjasnisz, ze korzystam z dwoch i za zadne nie place?

    Płacisz.
    Płacisz za wydanie kart lub przedłużenie kart. Płacisz za zabezpieczenia, np
    token. Płacisz za dostęp do internetu, niezbędny w związku z operacjami na
    rachunku. Płacisz za prąd w związku z korzystaniem z internetu w związku z
    posiadaniem rachunku bankowego.
    Bez internetu płaciłbyś lub płacisz za operacje zlecane w oddziale lub
    konsultantowi.
    Nie płacisz? Płacisz.
    I nie jest tu istotna wysokość czy częstotliwość ponoszonych kosztów ani to
    czy cię na to stać czy nie. Płacisz.

  • 17. Data: 2009-05-20 09:03:17
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    Aha. Płacisz też za operacje w obcych bankomatach.
    No co Ty ? Nigdy w życiu? Nigdy nigdy?
    No to się kiedyś zdarzy ;)

    I jeszcze płacisz za limit debetowy lub kredyt w koncie
    --
    Jackare

  • 18. Data: 2009-05-20 09:05:10
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

  • 19. Data: 2009-05-20 09:05:11
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jackare napisał(a):

    > Nie. Po domu możesz chodzić dwa tygodnie w tej samej koszulce i spodniach z
    > dresu bez odczuwania presji ze strony otoczenia. Przyjdź do pracy w dresie,
    > wymiętej koszulce i kapciach.

    Znam ludzi, ktorzy nie sa w stanie przez caly dzien w domu wytrzymac w
    jednej koszulce i znam tez takich, ktorzy w tym samym ubraniu chodza do
    pracy przez tydzien, czasem dwa. Zauwazylem, ze inni zwykle boja sie im
    powiedziec, ze nie grzesza bezwonnoscia i stosuja manewry typu
    manifestacyjne otwieranie okien, wiatraczki etc.

    > Popatrz jak ludzie chodzą do pracy.

    Moze jakis webcam w Warszawie mi podaj bo u mnie za oknem jakos
    specjalnie takiego teczko-lansu nie widac...

    > Nie musi z taką regularnością, starannością. Nie musi w ogóle.

    Nikt nie musi.

    > Je. Np w Katowicach za darmo codziennie w kuchni Towarzystwa Charytatywnego.
    > Pracujący nie ma na to czasu i za ten brak czasu musi zapłacić

    Ale oszczedza na dojazdach z Wawy do Katowic ;p

    > Musi ją kupić

    A w domu pije kranowe za ktore nie placi bo ma przylacze na lewo? ;P W
    skrajnym przypadku moze kupic raz a potem sobie tej kranowy do pustej
    butelki nalewac.

    > Tak. Nie choruje się porzez zarażenie się od innych. Sprawdź statystyki
    > zwolnień lekarskich wśród pracujących i bezrobotnych, bo tych
    > zarejestrowanych w UP zwolnienia też dotyczą.

    Jestes lekarzem?

    > To twoje zdanie. Masz do niego prawo tak jak ja do swego.

    Owszem, mozesz wypisywac glupoty, ktore nie maja matematycznego sensu.

    j.

  • 20. Data: 2009-05-20 09:08:48
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jackare napisał(a):

    > Płacisz.

    Płacę? Wiesz lepiej niż ja bo ja wiem, że nie płacę?

    > Płacisz za wydanie kart lub przedłużenie kart.

    Nie, nie płacę.

    > Płacisz za zabezpieczenia, np token.

    Tu fakt bo autoryzacje mam przez telefon komorkowy. Jednak telefon
    posiadam i posiadac bede bez wzgledu na to czy bede korzystac z konta
    czy tez nie wiec koszty jego utrzymania spowodowane jego wykorzystanie
    do korzystania z konta sa na poziomie 0.

    > Płacisz za dostęp do internetu, niezbędny w związku z operacjami na
    > rachunku.

    Moge korzystac nie placac w kiosku internetowym w placowce mojego banku.

> [...]
    > posiadaniem rachunku bankowego.

    j.w.

    > Bez internetu płaciłbyś lub płacisz za operacje zlecane w oddziale lub

    j.w.

    > Nie płacisz? Płacisz.
    > I nie jest tu istotna wysokość czy częstotliwość ponoszonych kosztów ani to
    > czy cię na to stać czy nie. Płacisz.

    Mylisz sie.

    j.