PracaGrupypl.praca.dyskusje1276 brutto w UP w Warszawie... › Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
    From: "Jackare" <...@s...de.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
    Date: Wed, 20 May 2009 10:54:40 +0200

    > Ten argument ma sens przy założeniu, że bez pracy chodzisz nago ;)

    Nie. Po domu możesz chodzić dwa tygodnie w tej samej koszulce i spodniach z
    dresu bez odczuwania presji ze strony otoczenia. Przyjdź do pracy w dresie,
    wymiętej koszulce i kapciach.

    > j.w.
    Nic z tego.

    > Teczkę? Do czego? ;PPP
    Popatrz jak ludzie chodzą do pracy.

    > Bezrobotny dbać o siebie nie musi? ;P

    Nie musi z taką regularnością, starannością. Nie musi w ogóle.

    > Bezrobotny nie je ;P
    Je. Np w Katowicach za darmo codziennie w kuchni Towarzystwa Charytatywnego.
    Pracujący nie ma na to czasu i za ten brak czasu musi zapłacić

    > Wody mineralnej ;)

    Musi ją kupić

    > Bez sensu.
    OK

    > Nie prawda bo istnieja konta ktorych nie trzeba utrzymywac.

    już pisałem - nie istnieją.

    > Potrafisz udowodnic, ze bezrobocie powoduje mniejsze efekty pogorszenia
    > sie zdrowia?

    Tak. Nie choruje się porzez zarażenie się od innych. Sprawdź statystyki
    zwolnień lekarskich wśród pracujących i bezrobotnych, bo tych
    zarejestrowanych w UP zwolnienia też dotyczą.

    > Moim zdaniem, z jednym wyjatkiem, wszystkie punkty sa pozbawione sensu,
    > zeby nie powiedziec sa glupie. Cala reszta Twojego wywodu jest wlasnie
    > na tych pozbawionych sensu wyliczeniach oparta.

    To twoje zdanie. Masz do niego prawo tak jak ja do swego.
    --
    Jackare