PracaGrupypl.praca.dyskusje › za porozumieniem - gdzie znaleźć

  • 1. Data: 2005-08-10 19:29:23
    Temat: za porozumieniem - gdzie znaleźć
    Od: "iguana" <m...@p...pl>

    witam
    gdzie znajdę w necie wzór rozwiązania umowy o pracę za porozumieniem stron?
    potrzebuję na jutro napisać.

    dziękuję

  • 2. Data: 2005-08-10 19:34:10
    Temat: Re: za porozumieniem - gdzie znaleźć
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    http://42.pl/url/dC3

    :) http://42.pl/url/dC4 (:

    Posłuchaj: http://skocz.pl/tolepradio (Internet Explorer)

  • 3. Data: 2005-08-10 19:35:47
    Od: "iguana" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>
    napisał w wiadomości news:op.sva4m8na5qeugg@donkichot...

    > http://42.pl/url/dC3
    > :) http://42.pl/url/dC4 (:

    Dzięki ogromne

    > --
    > Odkąd myślę samodzielnie, głosuję na JK-M. http://pjkm.pl

    ja podobnie :)

  • 4. Data: 2005-08-10 19:46:54
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    iguana napisał(a):

    > Dzięki ogromne

    > ja podobnie :)

    Nalezy przymusowo rozdawac komputery wyborcom, bo u internautow ma
    znacznie wyzsze poparcie niz (niestety) w realu. Moze przekroczy
    wreszcie te magiczne 5%.

  • 5. Data: 2005-08-10 20:24:22
    Od: Vi <v...@W...pl>

    iguana napisał(a):
    > potrzebuję na jutro napisać.
    > [..]

    Ze tak zapytam niedyskretnie nowa firma w Krakowie, dzisiaj rozmowa z
    dyrektorem?

  • 6. Data: 2005-08-10 21:08:25
    Od: "iguana" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Vi" <v...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Ze tak zapytam niedyskretnie nowa firma w Krakowie, dzisiaj rozmowa z
    > dyrektorem?

    w Krakowie byłem 15 lat temu i narazie się tam nie wybieram :)

  • 7. Data: 2005-08-11 09:13:57
    Od: Mr V <v...@o...pl>

    iguana napisał(a):

    > w Krakowie byłem 15 lat temu i narazie się tam nie wybieram :)

    Przyjedz, fajne miasto :]

  • 8. Data: 2005-08-11 21:21:35
    Od: Konlin <k...@g...pl>

    Wed, 10 Aug 2005 21:46:54 +0200, na pl.praca.dyskusje, krzysztofsf
    napisał(a):

    > Nalezy przymusowo rozdawac komputery wyborcom,

    A czy to się nie kłóci z poglądami głoszonymi przez tego pana?

    > bo u internautow ma
    > znacznie wyzsze poparcie niz (niestety) w realu.

    Na szczęście.

    > Moze przekroczy wreszcie te magiczne 5%.

    Oby nie. Na szczęście po raz drugi, szans na to chyba nie ma żadnych.

    Ale chyba trochę odbiegamy od tematu :)

    pzdr
    konlin

  • 9. Data: 2005-08-11 22:00:49
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 11-08-2005 o 23:21:35 Konlin <k...@g...pl> napisał:

    > A czy to się nie kłóci z poglądami głoszonymi przez tego pana?

    A coś cie nie zaszlo od tyłu i niepostrzezenie w d... nie ugryzło? :]

  • 10. Data: 2005-08-11 22:40:48
    Od: Konlin <k...@g...pl>

    Fri, 12 Aug 2005 00:00:49 +0200, na pl.praca.dyskusje, Tomasz Płókarz
    napisał(a):

    > A coś cie nie zaszlo od tyłu i niepostrzezenie w d... nie ugryzło? :]

    Rozumiem że doszliśmy do etapu w którym zdanie bez mordy na końcu jest
    nieważne a jego znaczenie niezrozumiałe? :)

    pzdr
    konlin