PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop dla poratowania zdrowia

  • 1. Data: 2005-08-10 16:18:45
    Temat: urlop dla poratowania zdrowia
    Od: "Jolanta Czekan" <h...@w...pl>

    Witam szanowną grupę.

    Proszę o odpowiedź na pytanie czy bezpośrednio po urlopie macierzyńskim i
    urlopie
    wypoczynkowym przysługuje mi urlop dla poratowania zdrowia?
    Mój stan zdrowia ostatnio się pogorszył i kwalifikowałabym się do urlopu
    zdrowotnego, nadmieniam, że jestem nauczycielem mianowanym z 8-letnim stażem
    pracy.
    Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi.

    J. Cz.

  • 2. Data: 2005-08-11 19:19:15
    Temat: Re: urlop dla poratowania zdrowia
    Od: PZ <p...@m...com>

    Jolanta Czekan napisał(a):
> [...]
    > zdrowotnego, nadmieniam, że jestem nauczycielem mianowanym z 8-letnim stażem

    Czy nauczyciel mianowany z 8-letnim stazem to jakas specjalna persona
    skoro nadmieniasz?

    PZ

    > pracy.
    > Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi.
    >
    > J. Cz.

    PS. Nadmieniam, iz wlasnie wychodze do pracy i nie czuje w tej chwili
    odpowiedniej powagi naleznej nauczlielom w ich mniemaniu (generalizuje).

  • 3. Data: 2005-08-11 22:04:32
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:ddd98b$1nh1$1@news2.ipartners.pl Jolanta Czekan
    <h...@w...pl> pisze:

> [...]
    > Mój stan zdrowia ostatnio się pogorszył i kwalifikowałabym się do urlopu
    > zdrowotnego, nadmieniam, że jestem nauczycielem mianowanym z 8-letnim
    Art. 73 KN, który to podstawowy dla nauczycieli akt prawny belfer (tym
    bardziej mianowany) powinien z pewnością znać. Nie widzę związku
    wykorzystania urlopu macierzyńskiego i wypoczynkowego z prawem do urlopu dla
    poratowania zdrowia udzielanego na odrębnych zasadach.

    Jotte

  • 4. Data: 2005-08-12 07:32:05
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "PZ" <p...@m...com> napisał w wiadomości
    > Jolanta Czekan napisał(a):

    > Czy nauczyciel mianowany z 8-letnim stazem to jakas specjalna persona
    > skoro nadmieniasz?

    tak to niestety odrębny gatunek

    Piotr Żebrowski
    http://www.otwarte.com.pl