PracaGrupypl.praca.dyskusje › sdfsdf

  • 1. Data: 2005-08-10 16:55:26
    Temat: sdfsdf
    Od: darkstar <d...@N...pl>

    Witam
    Czemu do pracy na stanowisku informatyka wymagaj? zdj?cia w cv?
    Przeciez informatyk nie musi byc reprezentatywny.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-08-10 17:32:39
    Temat: Re: sdfsdf
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    Uzytkownik "darkstar" <d...@N...pl> napisal w wiadomosci
    .

    > Czemu do pracy na stanowisku informatyka wymagaj? zdj?cia w cv?
    > Przeciez informatyk nie musi byc reprezentatywny.
    Bo ja wiem, faktycznie troche przesada.
    Moze chca zobaczyc jak mu z oczu patrzy... ;))))
    Ale co sie martwisz, przeciez nie bedziesz na to stanowisko aplikowal...

    Jotte

  • 3. Data: 2005-08-10 17:36:11
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: darkstar [Wed, 10 Aug 2005 16:55:26 +0000 (UTC)]:

    > Czemu do pracy na stanowisku informatyka wymagają zdjęcia w cv?
    > Przeciez informatyk nie musi byc reprezentatywny.

    Zeby wiedziec za kim rozeslac listy goncze w razie czego...
    Z fotka zdecydowanie skuteczniejsze sa :>

    Kira (BP, NMSP)

  • 4. Data: 2005-08-10 18:21:34
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 10-08-2005 o 18:55:26 darkstar <d...@N...pl> napisał:

    > Witam
    > Czemu do pracy na stanowisku informatyka wymagaj? zdj?cia w cv?
    > Przeciez informatyk nie musi byc reprezentatywny.

    Oczywiście, powinien być najlepszy dostępny na rynku.
    A i reprezentacyjny też nie musi być.

  • 5. Data: 2005-08-10 19:03:18
    Od: "majkel" <m...@o...pl>

> [...]
    > Czemu do pracy na stanowisku informatyka wymagają zdjęcia w cv?
    > Przeciez informatyk nie musi byc reprezentatywny.
    Tymbardziej jak jest kobieta - bo zbyt "reprezentatywna" - odwraca uwage
    malo reprezentatywnych informatykow od pracy - wydajnosc spada :).
    pzdr,
    michal

  • 6. Data: 2005-08-10 19:09:54
    Od: "Immona" <c...@w...zpds.com.pl>

    Użytkownik "majkel" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Tymbardziej jak jest kobieta - bo zbyt "reprezentatywna" - odwraca uwage
    > malo reprezentatywnych informatykow od pracy - wydajnosc spada :).

    Akurat wszelkie badania z Ameryki pokazuja cos przeciwnego, tzn. ze
    dolaczenie do zespolu programistycznego kobiety podnosi jego wydajnosc,
    nawet jesli jej umiejetnosci nie sa powyzej przecietnego poziomu grupy.
    Efekt wzrasta, gdy zespolow jest kilka, a kobiete dostaje jeden zespol.

    I.

  • 7. Data: 2005-08-10 19:10:49
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 10-08-2005 o 21:03:18 majkel <m...@o...pl> napisał:

> [...]
    > Tymbardziej jak jest kobieta - bo zbyt "reprezentatywna" - odwraca uwage
    > malo reprezentatywnych informatykow od pracy - wydajnosc spada :).

    Jeśli odwraca, to nie są prawdziwi informatycy.

    Posłuchaj: http://skocz.pl/tolepradio (Internet Explorer)

  • 8. Data: 2005-08-10 19:30:15
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dddjdn$s7k$1@nemesis.news.tpi.pl Immona
    <c...@w...zpds.com.pl> pisze:

> [...]
    > nawet jesli jej umiejetnosci nie sa powyzej przecietnego poziomu grupy.
    > Efekt wzrasta, gdy zespolow jest kilka, a kobiete dostaje jeden zespol.
    Której Ameryki? Łacińskiej?
    Chętnie zapoznałbym się ze źródłami badań (w celu weryfikacji wiarygodności,
    gdyż powątpiewam w prawdziwość tego twierdzenia), a w szczególności z
    metodami badawczymi, ewaluacją i weryfikacją wyników przez miarodajne
    czynniki. Inaczej ta enuncjacja ma wartość podwórkowej plotki, że Józek z
    Marianem zrobili w garażu łazik marsjański.

    --
    Jotte

  • 9. Data: 2005-08-10 19:42:22
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    darkstar napisał(a):
    > Witam
    > Czemu do pracy na stanowisku informatyka wymagaj??? zdj?cia w cv?
    > Przeciez informatyk nie musi byc reprezentatywny.
    > Pozdrawiam

    W kazdej firmie jest kacik humoru, z karykaturami i zdjeciami aplikujacych.
    Informatycy sa najprzydatniejsi ze wzgledu na blada cere, wytrzeszcz
    oczu i nieobecny wyraz twarzy..

  • 10. Data: 2005-08-10 19:54:41
    Od: Wojtek <w...@d...home>

    Dnia Wed, 10 Aug 2005 21:30:15 +0200, Jotte napisał(a):

> [...]
    > przez miarodajne czynniki. Inaczej ta enuncjacja ma wartość podwórkowej
    > plotki, że Józek z Marianem zrobili w garażu łazik marsjański.

    A ja dziwie sie, ze odrzucasz teze, ktora musi byc prawdziwa, zwazywszy
    obserwacje zycia codziennego tudziez uwarunkowania
    psychologiczno-fizjologiczne. Uwazam, ze teza "Efekt wzrasta, gdy zespolow
    jest kilka, a kobiete dostaje jeden zespol" jest jak najbardziej
    prawdziwa. Mysle, ze nie ma nic bardziej motywujacego niz widok kobiety,
    ktora dostaje jeden (caly) z wielu rywalizujacych ze soba zespolow samcow.