PracaGrupypl.praca.dyskusje › ekwiwalent i nadgodziny w delegacji

  • 1. Data: 2006-06-19 06:35:42
    Temat: ekwiwalent i nadgodziny w delegacji
    Od: b...@w...pl

    Witam,

    Jestem na szkoleniu poza granicami naszego kraju, czas szkolenia wynosi
    5 miesiecy.
    Noclegi i wyzywienie zapewnia pracodawca procz tego dostaje zgodnie z
    prawem 25% wysokosci diety przewidzianej ustawowo.
    Moje pytanie rozchodzi sie o nadgodziny, czyli o czas poswiecony w
    pracy, dokladnie w biurze powyzej 8 godzin dziennie, czy jest okreslone
    przepisami prawa czy naleza mi sie nadgodziny i w jakiej wysokosci.
    Czy procz tego jest gdziekolwiek okreslone czy za kazdy miesiac
    przebywania poza krajem nalezy mi sie jakas ilosc dni wolnych
    oczywiscie poza naleznym urlopem ktory bez delegacji tez mi sie nalezy?

    Z gory dziekuje za rzeczowe odpowiedzi
    BigDario