PracaGrupypl.praca.dyskusje › firma Onninen Lodz

  • 1. Data: 2006-06-18 20:15:45
    Temat: firma Onninen Lodz
    Od: "Pawel" <p...@i...pl>

    Witam
    poszukuj informacji na temat firmy Onninen pod Łodzia, szczegolnie dzial IT,
    interesuje mnie jak sie tam pracuje, jakie sa warunki, jakie jest podejscie
    do pracownikow, jaka jest sytuacja ze szkoleniami, itp
    byloby milo dowiedziec sie ile w tym dziale mozna zarobic (srednio) - nie
    podaje na jakim stanowisku bo jeszcze nie wiem :)

    --
    Pawel

  • 2. Data: 2006-06-19 17:59:14
    Temat: Re: firma Onninen Lodz
    Od: "D. Kostrzewski" <d...@p...toya.net.pl>

    Pawel wrote:
> [...]
    > zarobic (srednio) -
    > nie podaje na jakim stanowisku bo jeszcze nie wiem :)

    Czesc,
    Bylem tam jakis czas temu na praktykach, wlasnie w dziale IT. Atomosfera
    bardzo fajna, mili ludzie, zadnego zadzierania nosa. Niestety nie jestem w
    statni Ci powiedziec ile zarabiaja, bo bylem tylko na praktykach :-) A co do
    szkolen to mysle, ze sa spore szanse, zeby sie zalapac na jakies MS, akurat
    na tym nie oszczedzaja i jak trzeba to wiem, ze wysylali ludzi na szkolenia.

    --
    Daniel