PracaGrupypl.praca.dyskusje › co wybrac stagnacja i nizsze zarobki czy praca i wyzsze zarobki

  • 1. Data: 2006-06-18 13:59:22
    Temat: co wybrac stagnacja i nizsze zarobki czy praca i wyzsze zarobki
    Od: "XYZ" <x...@x...wp.pl>

    Mam problem do roztrzygniecia.
    Firma w ktorej pracuje ma klopoty z projektami (jak narazie ich niema i nie
    bedzie miec w ciagu najblizszych miesiecy) ale jest tez konkurencja ktora
    niema takiego problemu (ma projekty i przejmuje inne projekty).

    Pytanie co wybrac. Bycie z obecna firma i czekanie na projekty czy
    dolaczenie do innej firmy i uczestnictwo w projektach.
    Dodam iz konkurencja nic nie gwarantuje (mozne okazac sie iz zrezygnuje
    zemnie po 3 miesiacach) ale oferuje duzo wyzsze zarobki.
    Praca dla konkurencji przez okolo 3 miesiace to jak praca w obecnej firme
    przez okolo rok.

    Moze ktos mial podobny problem i moze mi wyjasnic jak go rozwiazal :)

    XYZ

  • 2. Data: 2006-06-19 05:53:56
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    XYZ napisał(a):

    > Dodam iz konkurencja nic nie gwarantuje (mozne okazac sie iz zrezygnuje
    > zemnie po 3 miesiacach) ale oferuje duzo wyzsze zarobki.

    A obecna firma gwarantuje Ci zatrudnienie?
    Sam piszesz, ze firma nie może od dłuższego czasu złapać wiatru
    w żagle, idzie na dno, redukcja zatrudnienia tuż tuż zapewne...
    Uciekaj ze statku zanim zacznie nabierać wody.

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 3. Data: 2006-06-19 07:51:00
    Od: "Marqs" <m...@e...pl>

> [...]
    > przez okolo rok.
    >
    > Moze ktos mial podobny problem i moze mi wyjasnic jak go rozwiazal :)

    Nie ma sie co zastanawiac. Kto nie ryzykuje ten nie ma.

    Marqs

  • 4. Data: 2006-06-25 21:52:28
    Od: Marcin <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 18 Jun 2006 13:59:22 GMT, XYZ napisał(a):

> [...]
    > bedzie miec w ciagu najblizszych miesiecy) ale jest tez konkurencja ktora
    > niema takiego problemu (ma projekty i przejmuje inne projekty).

    Witam,
    a o jaka branże chodzi?
    Ja też mam taki problem i zastanawiam sie czy sie wogóle nie przebranżowić.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 5. Data: 2006-06-30 05:53:44
    Temat: Re: co wybrac stagnacja i nizsze zarobki czy praca i wyzsze zaro
    Od: "Marcin Stefaniak" <m...@N...gazeta.pl>

    XYZ <x...@x...wp.pl> napisał(a):

    > Praca dla konkurencji przez okolo 3 miesiace to jak praca w obecnej firme
    > przez okolo rok.

    Skoro w ogóle się zastanawiasz, to znaczy że finansowo możesz wytrzymać
    pracując w obecnej firmie. Wobec tego najlepiej będzie, jeśli przeniesiesz się
    do konkurencji na około 3 miesiące w roku. Wtedy zarobisz rocznie tyle, ile Ci
    potrzeba, a resztę czasu przeznacz na to co Ci się podoba - naukę, własny
    biznes, podróże, rodzinę, etc.

    można by powiedzieć, że taka zmiana mi się przytrafiła, chociaż świadomie tego
    nie planowałem

    -MS