PracaGrupypl.praca.dyskusjeznowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia › Re: znowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia
  • Data: 2005-06-02 10:17:08
    Temat: Re: znowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia
    Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Ty w tym momencie tracisz czas i robisz sie coraz mniej
    > atrakcyjnym pracownikiem. Nie wiem czy warto.
    Warto, bo niedźwiedź jakby obudził się zimie na dobre, to mógłby nie przeżyć.

    > A to juz bzdura jest. Uzasadaniac nawet nie bede
    Bo nie masz argumentów.
    Ja mam. patrz:
    794&a=24335857
    najważniejsze na końcu.

    > Jakim Twoim kosztem przepraszam...?
    Moim, bo wielokrotnie musiałam poprawiać błędy niedouczonych programistów.
    Człowiek z wykształceniem kierunkowym, który skończył kierunek
    zgodny z zainteresowaniami, robi mniej błędów, od pseudo informatyka, który się
    przekwalifikował, bo w tej dziedzinie były lepsze zarobki, a takich
    informatyków jest obecnie najwięcej.

    stokrotka