PracaGrupypl.praca.dyskusjeznowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia › Re: znowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia
  • Data: 2005-06-02 12:33:40
    Temat: Re: znowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia
    Od: " Slawek" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    stokrotka <p...@o...pl> napisał(a):

    > Jak trafił nie na swój kierunek , to chyba nie był wczśniej pasjonatem.
    > Tzn był, ale pasjonatem pieniędzy.
    >
    > stokrotka

    Czy to sie tyczy konkretnie mojej osoby?? Bo jesli tak, to niezle mnie
    rozbawilas. Lepszego tekstu nie slyszalem......Pasjonat pieniedzy....A nawet
    jelsi tak, to powiedz mi, kto nim nie jest co???????WSZYSTKO ociera sie o
    pieniadze.Takie zycie!.Nie bede sie rozpisywal dlaczego nie poszedlem na
    informatyke, tak jak ty pani magister, bo nie chodzi tu o to....Powiem
    inaczej. Jak mialem 19 lat, to nie wiedzialem jeszcze czego chce w
    zyciu....Od kilku ostatnich lat to wszystko sie zmienilo..I moja kochana
    wcale nie stwierdzilem przykladowo 2 lata temu,ze chce pracowac w IT, bo tu
    sa pieniadze.........

    Pozdrawiam.