PracaGrupypl.praca.dyskusjeznowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia › Re: znowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia
  • Data: 2005-06-02 14:58:47
    Temat: Re: znowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sławek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:d7l698$41v$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A czy w takim bądź razie w cv mam
    > w ogóle zaznaczać, że ukończyłem studia
    [...]

    Nie obraź się - ale gdybyś do mnie do firmy przysłał CV na stanowisko
    'informatyka', to już jesteś pogrzebany... Przecież nie będę Ciebie uczył
    podstaw, jak pisanie maila, odpowiadania na listach dyskusyjnych (to często
    podstawe narzędzie administratora - wymiana doświadczeń),
    czy konfiguracja najczęsciej używanego czytnika
    mailowego/newsowego (OE). Zimny kubeł na głowę? - bardzo dobrze.
    Może Ci ta uwaga pomoże w zdobyciu upragnionej pracy...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,