PracaGrupypl.praca.dyskusjeznowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia › Re: znowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia
  • Data: 2005-06-02 14:09:47
    Temat: Re: znowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: [Thu, 2 Jun 2005 13:51:28 +0000 (UTC)]:

    > A szef: "jak Ty nie pracujesz dla pieniedzy to ja nie chce
    > z Toba pracowac".

    A nie no, to juz przegiecie w druga strone jest. Znaczy sie
    ja z takimi, co to pracuja "gdziekolwiek, byle duzo placili"
    to tez nieszczegolnie mam ochote miec do czynienia :P Ale i
    fakt, ze jak ktos mi wyskakuje z tekstami typu "bo pieniadze
    sie nie licza" to ja mu od reki proponuje zeby za free sobie
    pracowal. Jakos nikt jeszcze nie potwierdzil swojej teorii i
    nie zgodzil sie na zasuwanie za darmo.

    I w sumie dobrze, bo to znaczy ze nie mamy stada frajerow,
    tylko po prostu oglupionych przez pseudo-doradcow ludzi...

    Kira