PracaGrupypl.praca.dyskusjeznowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia › Re: znowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia
  • Data: 2005-06-01 20:36:04
    Temat: Re: znowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia
    Od: "Sławek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tk" <k...@o...net.pl> napisał w wiadomości
    news:d7l5dd$bos$1@gandalf.ozimek.net.pl...

    > Użytkownik "Sławek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Moim zdaniem w branży informatycznej liczy się doświadczenie, papierek
    > owszem też ale... Pracujesz jako "pomoc techniczna" i chcesz miec lepszą
    > prace (większe zarobki).... Wydaje mi się że musiałbyś "uderzyć" w jakąś
    > konkretną dziedzine.. Myśle że dobrym posunięciem byłaby administracja,
    > wnioskuje tak ponieważ piszesz o certyfikatach cisco,microsoft. Często
    > odministratorzy także pełnia funkcję help desk.

    Zgadza się, doświadczenie jest najważniejsze.........Jednak w niektórych
    firmach ten rozwój jest niestety ograniczony....A ja chcę posiadać o wiele
    szerszą wiedzę. Oczywiście na tyle, na ile mogę uczę się samemu (jak już
    zostało wspomniane w poście:) ). Jednak teoria to teoria, a praktyka to
    praktyka....Człowiek nie nauczy się pływać czytając książkę pt:"Jak być
    dobrym pływakiem"....Niestety jak na razie nie mam okazji przejść gdzieś
    indziej, gdzie mógłbym zdobyć o wiele większe doświadczenie...
    Na razie mam zdane 2 egzaminy M$ (270 i 271 - czyli typowe dla help desku).
    Jednak mimo tnadal wierzę że mi się w końcu uda:).Chociaż konkurencja
    ogrooooooooooooomna na rynku IT, a człowiek z roku na rok się starzeje....:P
    i przestaje być atrakcyjnym "towarem" na rynku pracy.

    Pozdrowienia.