PracaGrupypl.praca.dyskusjeznowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia › Re: znowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia
  • Data: 2005-06-01 21:55:36
    Temat: Re: znowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia
    Od: fly <y...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sławek napisał(a):
    > Pisałem, że interesuje mnie administracja systemami, help desk ,a nie
    > programowanie..Zresaztą żaden ze mnie programista.....Nie każdy inforamtyk
    > musibyć programistą...
    -
    wiesz co to jest informatyka - studia dzienne np.. ? to programowanie,
    tyle ze mozna sie pos**c z wrazenia.. informatyk to programista, a koles
    od sieci to admin, a help desk, to.. napewno nie "informatyK".. ta nazwa
    przylgnela do kazdego kto choc liznal temat kompow.. kolesi w szkole
    nazywa sie informatykami.. paranoja.. informatyk po np polibudzie mojej,
    ma takie wiadomosci i skill ze ja pierdole.. jezeli nie jestes hobbysta
    to nie skonczysz studiow.. wiec nie ma bata zebys sie przebij po pierdu
    pierdu kursach etc.. dobrej roboty nie dostaniesz... dobra to > 10k

    pozdr.fly