PracaGrupypl.praca.dyskusjeznowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia › Re: znowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia
  • Data: 2005-06-01 21:15:17
    Temat: Re: znowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Sławek [Wed, 1 Jun 2005 23:00:07 +0200]:

    > No coś ty.Praktyki W OGÓLE nie wchodzą w grę.

    No i bardzo dobrze.

    > Nie mógłbym patrzaeć potem na siebie w lustro za coś takeigo.....

    Bingo! Wlasnie o takie nastawienie chodzi. Wiesz, ze jestes
    duzo wiecej wart, wiec nie dajesz sobie na leb wlazic. Szkoda
    ze taka masa ludzi tego nie ma, swiat troche ciekawiej moglby
    wygladac...

    > I mam jeszcze takie skromne pytanie. Czy mógłbym może podesłać
    > Tobie moje CV oraz przykładowy LM, żebyś mogła zoabczyć jakie
    > ewentualnie popełniam błędy w aplikacjach moich??

    Wiesz, mozesz, ale jesli troche czytasz ta grupe to chyba wiesz,
    ze to co *ja* mysle o danym czlowieku i jego papierach moze nie
    miec najmniejszych punktow stycznych z tym, co pomysli sobie na
    podstawie tych samych informacji ktorys HRowiec...

    Poznan, mowisz? To rzuc tez info co to jest to cos, czego chcesz
    miec okazje sie nauczyc. [kira][at][wwt][.][pl]

    Kira

    PS. Tak przy okazji: jesli ktos sie probowal do mnie dobijac
    na priva ~ostatnio, to wlasnie mi sie udalo dzisiaj zauwazyc
    ze niusowy mail przestal dzialac. Razem z calym portalem. Nie
    mam bladego pojecia kiedy, ozliwe ze dluzszy czas temu. Ten
    powyzej jest zawsze wlasciwy i zawsze dziala, wiec jak komus
    brakuje do szczescia mojego maila, to sobie pozapisywac...