PracaGrupypl.praca.dyskusjeznowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia › Re: znowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia
  • Data: 2005-06-01 20:51:20
    Temat: Re: znowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Sławek [Wed, 1 Jun 2005 22:36:04 +0200]:

    > A ja chcę posiadać o wiele szerszą wiedzę. Oczywiście na
    > tyle, na ile mogę uczę się samemu (jak już zostało wspomniane
    > w poście:) ). Jednak teoria to teoria, a praktyka to praktyka....
    > Człowiek nie nauczy się pływać czytając książkę pt:"Jak być
    > dobrym pływakiem"....Niestety jak na razie nie mam okazji
    > przejść gdzieś indziej, gdzie mógłbym zdobyć o wiele większe
    > doświadczenie...

    Jezeli faktycznie na tym etapie chodzi Ci przede wszystkim
    o nauke, to zrob sobie liste firm, w ktorych sie mozesz tego
    czegos co chcesz nauczyc. Potem zdobadz pare informacji o tym
    co sie w tych firmach dzieje i w jaki sposob, znajdz miejsce
    w ktorym mozesz juz teraz byc im przydatny.

    A potem po kolei do tych firm, i rozmawiaj wlasnie tak: sam sie
    duzo nauczylem, ale bardzo chce wiecej. Wy mozecie mi w tym tak
    i tak pomoc, a ja mam to i tamto co moze sie wam przydac w taki
    czy inny sposob.

    Podstawa to to, zebys mial im cos konkretnego do zaoferowania
    w zamian za ta mozliwosc nauki. I nie kombinuj z praktykami
    czy innymi takimi pierdulami, powazny czlowiek masz byc i cos
    powaznego zaproponowac...

    Kira