PracaGrupypl.praca.dyskusjew ktorym kierunku isc jako INFORMATYK (prog. admin. WDROZENIOWIEC) › Re: w ktorym kierunku isc jako INFORMATYK (prog. admin. WDROZENIOWIEC)
  • Data: 2004-06-20 21:50:29
    Temat: Re: w ktorym kierunku isc jako INFORMATYK (prog. admin. WDROZENIOWIEC)
    Od: "MG" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    > W ktorym kierunku isc jako informatyk?

    > Ktora w tych drog daje najlepsze profity - tj.
    > pracodawca inwestuje w pracownika i go ceni, gdyz
    > pracownik jest jego wartoscia i drugie - ma sie z tego w miare
    > wystarczajace na zycie wynagrodzenie?

    jakies pol roku temu mialem podobny dylemat, w tej chwili koncze infe na
    polibudzie
    i zastanawialem sie w ktorym kierunku isc, wiele nie wymyslilem, ale wiem
    gdzie NA PEWNO sa duze pieniadze - otoz jesli uda Ci sie zostac konsultantem
    jakiegos znanego systemu ERP, np. SAP czy Axapta to mozesz liczyc na
    naprawde spore wynagorodzenie jednak musisz sie liczyc z ciaglymi wyjazdami
    (praktycznie w domu spedzalbys co najwyzej weekendy), problemem jest jednak
    zalapanie sie do firmy, ktora bedzie chciala Cie wyszkolic w tym kierunku
    ladujac w to kupe kasy, a jakie warunki trzeba spelnic? najwazniejsze jest
    doswiadczenie - im go wiecej i na wyzszym stanowisku tym lepiej, najlepiej
    jako programista i/lub wdrozeniowiec

    ja w tej chwili pracuje w duzej firmie software'owej zajmujacej sie m.in.
    tworzeniem systemu billingowego dla TP SA, placa raczej przecietna, ale za
    to leci mi doswiadczenie

    pozdrawiam
    morpheus