PracaGrupypl.praca.dyskusjew ktorym kierunku isc jako INFORMATYK (prog. admin. WDROZENIOWIEC) › Re: w ktorym kierunku isc jako INFORMATYK (prog. admin. WDROZENIOWIEC)
  • Data: 2004-06-21 16:10:53
    Temat: Re: w ktorym kierunku isc jako INFORMATYK (prog. admin. WDROZENIOWIEC)
    Od: Kasek <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 21 Jun 2004 00:32:33 +0200, Sławomir Szyszło
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Dnia Sun, 20 Jun 2004 22:37:18 +0200, Kasek <k...@f...onet.pl>
    >wklepał(-a):
    >
    >Pomyśl też o dość mało popularnej specjalizacji, choć IMHO dającej perspektywy
    >na przyszłość. Mam na myśli sterowanie procesami przemysłowymi, m.in
    >programowanie sterowników, projektowanie sterowania np. w branży ochrony
    >środowiska.

    Tu akurat slyszalem od automatykow i elektronikow, ktorzy w tym
    siedza, ze za taka prace - od projektu plytki po zaprogramowanie
    mikroprocesora w C lub asemblerze - placa wyjatkowe marnie,
    a trzeba siedziec w nadgodzinach, aby sie wyrobic.
    Jak mi mowia, to juz lepiej nam po infie, ze mozemy za takie
    pieniadze trzaskac stronki w php i miec spokoj. (debugowanie kodu
    w PC-cie jest 100 razy bardziej przyjemne niz debugowanie sprzetu)