PracaGrupypl.praca.dyskusjew ktorym kierunku isc jako INFORMATYK (prog. admin. WDROZENIOWIEC) › Re: w ktorym kierunku isc jako INFORMATYK (prog. admin. WDROZENI
  • Data: 2004-06-21 08:25:36
    Temat: Re: w ktorym kierunku isc jako INFORMATYK (prog. admin. WDROZENI
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    chinol wrote:
    > Niestety zbyt wiele osób tak nie myśli jak ja, a sytuacja jaka jest każdy
    > wie.

    > czy

    > Troche nie na temat, ale w Europie wprowadzono juz pierwsze regulacje
    > dotyczace licencjonowania rozwiazan algorytmicznych.

    Daj spokój z koncesjonowaniem, bo będzie to samo co we wszystkich
    branżach z koncesjami - drogo i monopol będą mieli krewni i znajomi
    królika. Koncesja nijak nie pomoże w tym, by oprogramowanie działało
    poprawnie, tylko dlatego, że firma ją ma (na pewno będzie ją mieć np.
    Prokom). Mam dość socjalizmu i komunizmu i szlag mnie trafia, jak nawet
    wśród informatyków zaczyna się pojawiać takie spojrzenie na rzeczywistość..

    A rzeczywistości, dzięki Bogu, wygląda to tak, że żaden właściciel
    elektrowni (o ile nie jest to urzednik państwowy, który ma w dupie, co
    się stanie, byle mu pensję i łapówki dawali) nie kupi nieprzetestowanego
    oprogramowania, albo od firmy, która nie ma dużej ilości sukcesów i
    żadnej poważnej wpadki w jego sektorze. To samo tyczy się innych
    krytycznych zastosowań komputerów w gospodarce.

    reik.