PracaGrupypl.praca.dyskusjew ktorym kierunku isc jako INFORMATYK (prog. admin. WDROZENIOWIEC) › Re: w ktorym kierunku isc jako INFORMATYK (prog. admin. WDROZENIOWIEC)
  • Data: 2004-06-20 21:23:13
    Temat: Re: w ktorym kierunku isc jako INFORMATYK (prog. admin. WDROZENIOWIEC)
    Od: Slawek <s...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 20 Jun 2004 22:37:18 +0200
    Kasek <k...@f...onet.pl> wrote:

    > PS. Tylko nie piszcie mi, ze w to co mnie najbardziej interesuje, bo
    > po 11h na dobe za 800 zl mozna obrzydzic sobie wszystko. A nie o to w
    > zyciu chodzi

    Mialem to napisac, ale dobra... powiem inaczej.. w kazdej ze
    specjalizacji mozna dobrze zarabiac trzeba byc "tylko" swietnym
    fachowcem, aczkolwiek niektorych rzeczy IMO nie da sie wyuczyc -
    prawdziwi fachowcy przynajmniej w mojej dziedzinie (administrowanie...)
    to pasjonaci.

    --
    pozdr. Slawek
    GG: 1262167