PracaGrupypl.praca.dyskusjew ktorym kierunku isc jako INFORMATYK (prog. admin. WDROZENIOWIEC) › Re: w ktorym kierunku isc jako INFORMATYK (prog. admin. WDROZENIOWIEC)
  • Data: 2004-06-21 16:37:05
    Temat: Re: w ktorym kierunku isc jako INFORMATYK (prog. admin. WDROZENIOWIEC)
    Od: "gromax" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co do wieku, to faktycznie. Ostatnio instalowalem internet
    > w pewnym panstwowym przedsiebiorstwie, bo informatyk po polibudzie

    ja mam lepszy przykład. Człowiek jako lokalny admin (fakt, że trochę
    bardziej zaawansowany wiekowo niż ten przez ciebie wspomniany) plus jedna
    osoba do pomocy, oprogramowanie ERP napisane w systemie PROGRESS, człowiek
    non-stop jeździ na spotkania użytkowników Progresowych w Polsce, a nie
    potrafi wykonać najprostszych czynności w tym systemie.

    Albo z innej beczki, firma rozwija się w całym kraju, przekazuje do
    oddziałów komputery (zwykle "schodzone" w centrali, ale to normalka) i
    pozwala sobie na to, że w oddziałach, przy oprogramowaniu i danych są one
    dosłownie gołe wystawione w świat, a później taki szef firmy (jedna osoba,
    nie jakiś zarząd) jest mocno zdziwiony że wszystko przestaje działać, że
    "oczyszczenie" wymaga pracy fachowca i że to kosztuje...

    krótko mówiąc, sporo jest ludzi śmiesznych, nie chcących inwestować a mieć
    niesamowite profity.

    gromax