PracaGrupypl.praca.dyskusjeto moze byc prawda › Re: to moze byc prawda
  • Data: 2005-10-13 20:40:08
    Temat: Re: to moze byc prawda
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dimdca$d3g$1@news.dialog.net.pl...

    > Czemu niestety? Ich sprawa co sądzą, nie Twoja.

    To jest przede wszystkim moja sprawa bo oni chcą ode mnie pieniądze.

    > Kogo ta krew zalewa?

    Klienta.

    > wychodzę z pracy i sprawy "firmy" mam w d&^% - to normalne.

    To nie jest normalne, jeżeli to co się robi "w pracy" ma byc robione dobrze.
    Tak samo jak nie bedzie sie dobrym rodzicem czy wspołmałzonkiem, gdy po
    wyjściu do pracy bedzie sie miec w dupie to co się dzieje w domu.
    Sztywne oddzielanie pracy od domu czyni właśnie z człowieka niewolnika.

    > Jest jeden wyjątek - jeśli moja praca to moja pasja, hobby. Ale to
    zupełnie
    > inna bajka.

    Właśnie w tym problem, że dla wiekszości to jest bajka a powinno być realnym
    życiem.

    vertret